Moi nainen !*halaan ja isosti*Ja hei vaan hei kaikille. Piti tulla kirkkaan että mitä täällä tapahtuu.
Ja hehkuttaan tietty sitä, että mun koulutus loppuu viikon päästä ja jatkuu työsopimuksen muodossa syksyyn, jolloin sitte alkaa oppisopimuskoulutus ja musta tulee isona offset-painaja
juuh, ei näistä kannata koko maailman murheita ottaaTuli välit kuntoon tai ei, niin oonpahan puhunu suuni puhtaaksi ja pahotellu. Jos riittää niin ok, jos ei riitä niin ok sekin. Ei mun persettä tämmönen tyhmä ja lapsellinen draama kauheasti kutittele. Yläasteella ois menny vielä kovastiin tunteisiin, mutta nyt... na'ah.
Pihalla on hyvä olla eiku se olikin rappiollaMä vastaan myös D. Ihan pihalla teijän touhuista. Ehkä se ei ole huono asia
Maltodekstriini?Ei ole.
Hyvä valinta, vahva ääni täältäkin Hermannille!Miun pää on niin pehmee edelleen, että en ymmärrä mistään mitään. Valitsen siis kohdan d) mitä vittua Hermanni .
ei voi tietää ketä siinä sisäpiirissä onMittää ole tehnyt ja mut on poistettu feissari kamuista.
Mittää ole tehnyt ja mut on poistettu feissari kamuista.
En käytä.Maltodekstriini?
Minä en ole.ei voi tietää ketä siinä sisäpiirissä on
Kiitos. Oon kyllä niin ylpeä itsestäni. Oon jo onnistuneesti saanu useammankin työn painettua sillee että lähteny tuotantoon, mun mentori on aivan ihana ja antaa mun tehä kyllä ihan itsekseni ja miettiä miten kaikki menikään ja tarvittaessa sit auttaa. tarvii myös vähän röyhistellä rintaa ku noilla isoilla painokoneilla ei Suomessa oo ku ihan muutama naispainaja, niin pääsee sitte niiden harvinaisuuksien joukkoonMoi nainen !*halaan ja isosti*
Ihan mahtavia uutisia, onneksi olkoon *ihan tohkeissaan sun puolesta oon!!*!! Nuin ne asiat vain loksahtavat paikoillensa, oo ylpeä itestäs kun et missään vaiheessa luovuttanut !
Oi hitsinpimpulat sentään - mä oon tosi onnellinen sun puolesta
Mittää ole tehnyt ja mut on poistettu feissari kamuista.
Niin enään vissiin?Minä en ole.
@Spencer Hastings on sit se viides ja viimenen, niin ei tartte sitäkään enää ihmetellä.ahaa, neljäs sisäpiiriläinen ilmoittautuu
sun mielestä mää en olis saanu alkaa YKSITYISESTI kyselee että kuka musta on rollinu?
Pihalla saa vielä raitisilmamyrkytyksen, valitsen rappion.Pihalla on hyvä olla eiku se olikin rappiolla
Täh? Missään piirissä ennenkään ollut. Olen ollut tietämätön tuosta kunnes sirahvi kertoi.Niin enään vissiin?
niinhän sää väität@Spencer Hastings on sit se viides ja viimenen, niin ei tartte sitäkään enää ihmetellä.
Sä ootki parasKiitos. Oon kyllä niin ylpeä itsestäni. Oon jo onnistuneesti saanu useammankin työn painettua sillee että lähteny tuotantoon, mun mentori on aivan ihana ja antaa mun tehä kyllä ihan itsekseni ja miettiä miten kaikki menikään ja tarvittaessa sit auttaa. tarvii myös vähän röyhistellä rintaa ku noilla isoilla painokoneilla ei Suomessa oo ku ihan muutama naispainaja, niin pääsee sitte niiden harvinaisuuksien joukkoon