The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuskin kukaan muu kuin piirin jäsen tietää. Siihen asti kun asia on käsitelty julkisesti ei yhteenkään mustaan voi luottaa.
...oikeesti..mä voin niin pahoin että mä haen kohta ämpärin...

Mikä hitto täällä nyt oikein riivaa? Karmeeta pahaa oloa, ihan se ja sama mitä keskustelua kattoo niin..joko haukutaan tai mennään törkeesti henkilökohtaisuuksiin tai muuten hyökkäillään...


Yyööökkk!! Mikä näitä ihmisiä kivistää?
:(
 
vierailija
Siis Ketjun sisäpiiri on riitautuneet keskenänsä, eli

Krut
Päätön
Boobis
Bitch
Elena777
Kyöpsis

Ainakin, en muista loppujen nimiä. Siis ne jotka ei ole enään mustina ketjussa.

Eli ei mitään huolestuttavaa, diivat voiki siellä diivailla hetken harmaina.
 
vierailija
Siis Ketjun sisäpiiri on riitautuneet keskenänsä, eli

Krut
Päätön
Boobis
Bitch
Elena777
Kyöpsis

Ainakin, en muista loppujen nimiä. Siis ne jotka ei ole enään mustina ketjussa.

eli ei mitään huolestuttavaa, diivat voiki siellä diivailla hetken harmaina.
höpöhöpö mä en ole riitautunut kenellekään tai kenenkään kanssa. osoitan vaan mieltäni kun eräät lopetti palstailun ja asioita ei voia sopia...aikuisia kerran kaikki ollaan niin täytyy sitä sillon olla kykenevä asioista sopimaankin jos jotain on sanonut väärin tai loukannut toista.

-Ellu
 
höpöhöpö mä en ole riitautunut kenellekään tai kenenkään kanssa. osoitan vaan mieltäni kun eräät lopetti palstailun ja asioita ei voia sopia...aikuisia kerran kaikki ollaan niin täytyy sitä sillon olla kykenevä asioista sopimaankin jos jotain on sanonut väärin tai loukannut toista.

-Ellu
Elä Ellu turhaan mieltäs osoita harmautumalla. Tee se muuten, täällä kaivataan jo mustaa Ellua :)
 
No katos vaan :D, täällä alkoi iltawilleröiset (y)

..eli jossain taustalla häröilen ja hörhöilen:D


Ja voi äääh sentään, mä tyksin kyllä nuista tiisulaisista :)(y)!


..ja mulla on kuulema huomenna lätkätärskyt yhden varsin ihanan hurmurin kanssa:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...oikeesti..mä voin niin pahoin että mä haen kohta ämpärin...

Mikä hitto täällä nyt oikein riivaa? Karmeeta pahaa oloa, ihan se ja sama mitä keskustelua kattoo niin..joko haukutaan tai mennään törkeesti henkilökohtaisuuksiin tai muuten hyökkäillään...


Yyööökkk!! Mikä näitä ihmisiä kivistää?
:(
En tiiä mikä riivaa,oma paha olo,mikä pitää purkaa johonkin ? o_O:(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
no mutku emmä tiiä muuta keinoo..emmä osaa olla kunnon kovis....*jupisee nolona*:oops:
Mitä se hyödyttää kirjoitella harmaana? Jos jotkut joistain asioista selän takana puhuu, tuskin ne niitä näistä kirjoituksista täällä ottavat vaan "henkilökohtaisista" asioista. Oli ne sitten yksäreissä, facessa, watsupissa, livenä tai muualla kerrottuja. Jokainen varmaan itse tietää kenen kanssa on ollut yhteyksissä ja miten sen on tehnyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä