...ihan oikein en saa selvää sun muminastas...että niinku mitä?*mumisee nassu kiinni kisun tisseissä* Vastasin sulle Boobsi
...ihan oikein en saa selvää sun muminastas...että niinku mitä?*mumisee nassu kiinni kisun tisseissä* Vastasin sulle Boobsi
Ha! Kiitos kiitos vinkistä, menee heti testiin täällä - jos ei heti huomenna niin sitten viikonloppunaTein juuresjauheliha pihvejä, laitoin myös kurkkua siihen. Kurkku olikin erittäin hyvä lisä siihen
Muut oli porkkanaa ja lanttua.
Maiskis!
Raakana pyöräytin tehosekoittimessa noi kurkut, lantut ja porkkanat.
Toimii toimii toimii ja kurkku ehdoton siihen.
En tiiä mitä on tapahtunu...Iltaa ja runebergin torttu, laktoositon ja gluteeniton. Nevör niid tu eet it ögäin
Ja mitä täällä on tapahtanut?
Awwwwws...siitä tulee armotonta kälkätystä ja naurunremakkaa ja silmäpeliä ja notkeita lanteita!!en tiiä miksikä mennee mutta huomenna mä vedän pjärseet olalle ystävän kanssa ja teen sen todennäköisesti jossain taNpereen hämyisessä baarissa...nurkkapöyässä
-Ellu harmailee toistaseks
onneks mulle ei tuu ikinä krapula!
-
Mukavaa iltaa sinneJospa alkaisi lukea lehteä. Kivaa iltaa
Leppoisaa iltaa sinnekinJospa alkaisi lukea lehteä. Kivaa iltaa
Aurinko on täälläkin paistanut pakkasta pari astettaTiiätkö mitä? Auringonpaiste tänään kruunas tämän päivän...himputti että tuli pirtsakanpoksahtelevainen olo ja heti !
Mutta tiiätkö mitä kaipaan?
No sitä kunnon talvea. Että on kivasti pakkasta ja lunta...nyt oli keli kuin maaliskuussa.
Täällä tahdotaan suksille!
Tänne sais tulla lunta ihan reippaasti, latupohjia ei voi tehdä kun menee reisille... Toki tossa pihassa pääsee vähän suksilla temppuileen mutta eihän se meille riitäAurinko on täälläkin paistanut pakkasta pari astetta
Täällä on ainakin lunta riitävästi ollu,ainakin viellä.
*halaan*onneksi muuten töissä pysty olemaan ilman kyyneleitä,muutamia kertoja meinas kyyneleitä tulla,mut pysyi kuitenkin tunteet kurissa.
Kiiti,no joo helpottaa,mutta ei viitsinyt töissä asukkaiden nähden kyynelehtiä,olis saanu sitten selittää miksi. Kotona Kerkko itkee rauhassa*halaan*
Ei kyyneleitään kannata pidätellä...silloin pitää itkeä kun siltä tuntuu.
Koska se helpottaa.
Ei kait siihen ois tarvinnut muuta sanoa kuin että on surumieliKiiti,no joo helpottaa,mutta ei viitsinyt töissä asukkaiden nähden kyynelehtiä,olis saanu sitten selittää miksi. Kotona Kerkko itkee rauhassa
Mä olen ajatellut harmaantumista jo pitkään.Tällaisen krut eilen illalla kirjoitti joten kaippa nuo harmaantumiset siitä lähti.
"pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään
täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun"
no on täällä meitäkin jotka ei mihinkään tollaseen kuulu ja silti mekin kärsittiin seurauksista viddu miten reilua taas.Tällaisen krut eilen illalla kirjoitti joten kaippa nuo harmaantumiset siitä lähti.
"pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään
täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun"
*ufopääkkönen*Tällaisen krut eilen illalla kirjoitti joten kaippa nuo harmaantumiset siitä lähti.
niin on oikein mulle ^^Awwwwws...siitä tulee armotonta kälkätystä ja naurunremakkaa ja silmäpeliä ja notkeita lanteita!!
Ihan oikein sulle
No en tajuu nyt mitään*ufopääkkönen*...no on täällä meitäkin jotka ei mihinkään tollaseen kuulu ja silti mekin kärsittiin seurauksista viddu miten reilua taas.
mahakin sekasin niin että ''saa'' juosta vessassa koko ajan!
*kieltäytyy majurin piiskauksista*
Ihanaa!niin on oikein mulle ^^
en yleensä käy baareissa ollenkaan mutku toi mun ihana ystävä tullee sukulaisiin taNpereelle niin menen sinne sitte ja heitän vapaalle kerranki kun nyt voin!