vierailija
Onpa sulla nyt kivaa kun muilla on vähemmän kivaa. Raavit karvapallejasi jossain hikisessä itsemurha yksiössä ja ihmettelet elämää.Onpa teillä nyt kivaa arvuuttelua kun ette kirjoittele nikeillänne.
Onpa sulla nyt kivaa kun muilla on vähemmän kivaa. Raavit karvapallejasi jossain hikisessä itsemurha yksiössä ja ihmettelet elämää.Onpa teillä nyt kivaa arvuuttelua kun ette kirjoittele nikeillänne.
Katsot väärään suuntaan.Missä???
*kääntelee päätään joka suuntaan mutta ei vaan näe*
Ok.
Olen Boobabe. En päätön enkä ruutis.
No ei tuollainen ole kivaa mistä ketjussa on puhuttu.Onpa sulla nyt kivaa kun muilla on vähemmän kivaa. Raavit karvapallejasi jossain hikisessä itsemurha yksiössä ja ihmettelet elämää.
Kyllästyin kiusaamiseen. Mua on kiusattu vuosia peruskoulun aikana ja aikuisena työpaikalla. Ei jaksa enää.miks Boobsi halusit nikkis poistoon? ei susta kukaan kai ole puhunut mitään pahhaa?
Ellu
Mitä siellä on puhuttu? Jauhettu paskaa vuodesta toiseen.No ei tuollainen ole kivaa mistä ketjussa on puhuttu.
Kyllästyin kiusaamiseen. Mua on kiusattu vuosia peruskoulun aikana ja aikuisena työpaikalla. Ei jaksa enää.
kyllä mä ton ymmärrän mutku eihän sua sillon aikasemmin täällä kiusattu vaan minuu...nyt ei huvita itteenikään enää mustuaKyllästyin kiusaamiseen. Mua on kiusattu vuosia peruskoulun aikana ja aikuisena työpaikalla. Ei jaksa enää.
Moikka murut Mitä tääl on tapahtunut,miks ootte kaikki,siis melkein harmaita ? Mä oon näköjään ihan ulkona tapahtumista
*hali*kyllä mä ton ymmärrän mutku eihän sua sillon aikasemmin täällä kiusattu vaan minuu...nyt ei huvita itteenikään enää mustua
voi Kullanmurut tosi ikävääkyllä mä ton ymmärrän mutku eihän sua sillon aikasemmin täällä kiusattu vaan minuu...nyt ei huvita itteenikään enää mustua
Lue tuota krutketjua tai sivua 14221.Moikka murut Mitä tääl on tapahtunut,miks ootte kaikki,siis melkein harmaita ? Mä oon näköjään ihan ulkona tapahtumista
Inhottavaa että haukutaan &ollaan ilkeitä,aikuiset ihmiset*hali*
On sanottu ilkeästi tässä ketjussa ja muissa ketjuissa. Haukkuja sai mitä halusi.
JepInhottavaa että haukutaan &ollaan ilkeitä,aikuiset ihmiset
mutku ei sekään ole reilua että me annetaan vittuilevien harmaiden päättää meiän palstalla olosta ja elosta...mitä jos muru kasvatettaan ne kuuluisat munat ja tullaan takas??? yhessä?????? mikä sen kauniimpaa kuin kaks naista munat pystyssä?*hali*
On sanottu ilkeästi tässä ketjussa ja muissa ketjuissa. Haukkuja sai mitä halusi.
mutku ei sekään ole reilua että me annetaan vittuilevien harmaiden päättää meiän palstalla olosta ja elosta...mitä jos muru kasvatettaan ne kuuluisat munat ja tullaan takas??? yhessä?????? mikä sen kauniimpaa kuin kaks naista munat pystyssä?
Tule takaisin.Mä meen ny syömään jotain
Mitäs meinaat napostella? Nyt Lidl on alkanut tekemään jotain pikasesti syötävää. Onko Lidl kotinurkilla, Sampolaa vai mikä se osa kaupunkia on.Mä meen ny syömään jotain
Miksi harmaaksi muutuit? Pää pystyyn ja ylpeänä mustana vaan taistoon.*tykkää*
Ei kiva. Harmaana ei voi tykätä.
Mjaa. Kattoo ny.Miksi harmaaksi muutuit? Pää pystyyn ja ylpeänä mustana vaan taistoon.