The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no niin kissan ihanuus herätti joten moi kaikille ihanille ketjulaisille ootta ihania murusia ja sen takia ajattelin, että kirjoitan ihan teille tämän...toki tämän näkee ne tai se ihana perskärpänenkin joka on niin sinnikkäästi päättänyt roikkua mun pepussa kiinni melkein päivästä toiseen nykyään :love:
mä en ees tiiä mistä sitä alottas, mutta koitetaan :) sillon kun mä tulin tänne joskus viime keväänä...mä eksyin tänne googlen kautta, tottakai mä tiesin kaksplussan mutta en ollut käynyt täällä aikasemmin...etin googlesta jotain tietoja yhestä kirjasta, mutta sittenpä aloinkin harmaana lueskelemaan mistä porukka täällä keskustelee ja liityin joukkoon kummaan, aloin keskustelemaan mm. maahanmuutosta ja saimme aksun (ihanan ihmisen kanssa josta olen oppinut pitämään todella paljon:love: ) kanssa aikaan monta mehevää riitaa keskenämme, aina pakolaisten auttamisista maamme politiikkaan saakka..

joka tapauksessa, sillon kun mä tulin tänne, olin tosi pahan luottopulan ihmisiin omaava rikottu ihminen..enkä kerro tätä siksi että hakisin sääliä tai mitään soopaa, mutta se selittää sen miksi mä piilouduin kuoreeni, mua pelotti että joudun irl ongelmiin erään ihmisen kanssa (ihmisen joka on mm. pyyhkinyt mulla lattioita, repinyt hiuksista ja potkinut selkään jne muuta kivaa pikku kakkaa)...ja mua pelotti antaa ihmisten lähestyä ikinä, koska olin aivan varma että ainoa mikä tapahtuu on pettymys eikä suinkaan ystävyys...enkä ikinä uskonut tutustuvani täällä keneenkään, enkä todellakaan tullut hakemaan tänne miestä itselleni vaikka sitäkin on keretty jo väittää :D...aattelin heittää vaan läppää niinkuin muutkin ja pelleillä..
sitten tapahtui jotain outoa ja kiehtovaa ja yks palstalainen teki sen mihin ei ole moni ihminen häntä ennen kyennyt..rikkoi mun suojakuoren...hänen ansiostaan opin pikkuhiljaa luottamaan ihmisiin ja tulin rohkeammaksi..(hänen mielestään jopa liikaakin luotan nykyään ^^ ).

tiedän ettei mun velvollisuus ole selittää kenellekään yhtään mtn ja tiedän että ne jotka tietävät mun taustoista ja minusta, ovat osoittaneet mulle ettei kaikki ihmiset ole niitä jotka satuttavat ja olen monesti ihmetellyt miten paljon se suojakuori jonka kasvatin ympärilleni jo lapsena ja joka vahvistui vuosien myötä entistä paksummaksi on ollut esteenä enemmän kuin suojana..tiedän myös että täällä on niitä ihania kujeilijoita jotka saattavat harmaana jekkuilla mulle jatkossakin mutku mä en enää jaksa välittää...:geek::barefoot:
eräs ihminen kirjoitti mulle että 'kasvata ellu munat ja pysy täällä'...noh, en mä ehkä ihan niin kirjaimellisesti niitä aio kasvattaa, vois olla pettymys jollekin miehelle kun riisuis pöksyt multa joku kerta ja sieltä paljastuiskin ihan kunnon vehkeet eikä suinkaan sitä mikä sieltä kuuluis näkyä:oops::oops:

joten murut mä toivon että kelpaan edelleen ihanaan joukkoonne vaikka olenkin tällanen hörhöttäjä joka saa herkästi paskahalvauksen ja piiloutuu omaan luolaansa synkistelemään ja ajattelemaan menneitä pettymyksiä ja pelkoja elämässään ja OLETTAA niin usein ja niin paljon sitä pahinta ympärillään olevista ihmisistä:unsure::oops:..ja nimenomaan siihen luolaan josta sitten eräs aivan ihana ihminen tulee joka kerta jollain ihmeen konstilla houkuttelemaan esille..välillä enemmän pettyneenä ja välillä vähän vähemmän pettyneenä (toivottavasti ainakin vähemmän
), mutta aina yhtä turvallisena ja parhaimmista parhaimpana ihmisenä kenet tunnen...oot aarre ja tiiät sen:geek::love:.

Ai niin ja sille harmaalle ihanuudelle haluan tähän loppuun sanoa ettei tämä viesti suinkaan ole ''hyvästi paha maailma'' eikä edes ''hyvästi kaksplus palsta..''. vaan onpaa vaan ns kaapista ulos tuleminen näille ihmisille joista jotkut jo tietävät taustani sekä minut, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän...toki saatat olla joku joka kujeilee mulle harmaana kun mustana ei niin viiti:love: mutta tiiät sä että sekin on ok..se on se sun suojakuores ja luolas..minne piiloutua aina välillä ja ehkä sinäkin olet onnekas ja pääset sieltä vielä pois ja saat avuksesi sen oikean ihmisen joka tietää miten ja mistä naruista sua kannattaa ja voi vetää, että et ois enää peloissas ja arka :)

PS: soriiiiii että tää on näin pitkä mutku ei voi mtn, sitä paitsi eiks elämäntarinat oo pitkiä?? eikä tässä ole ees kuin pieni osa jos ees niinkään paljon eletystä elämästä:notworthy:
 
vierailija
Ihmemies 21.00
http://www.iltapulu.fi/tv/Nuori+MacGyver

Yläilmoihin. Kausi 1, 1/13. Erikoisagentit Angus "Mac" MacGyver ja Jack Dalton palaavat DXS:n joukkoihin. Heidän tehtävänään on saada takaisin biologinen ase, joka voi tappaa satojatuhansia ihmisiä. Jack löytää tiimille uuden apulaisen, mutta pomo Patricia Thornton ei ole erityisen innoissaan. Legendaarisen MacGyver-sarjan pohjalta tehty amerikkalainen toiminta- ja seikkailusarja, jossa nuori Angus MacGyver käyttää erikoisia ongelmanratkaisutaitojaan.
 
Story of Your Life
2016 ‧ Mystery/Tieteiselokuva ‧ 1 h 58 m
Arrival on vuonna 2016 ensi-iltansa saanut yhdysvaltalainen tieteiselokuva, jonka on ohjannut Denis Villeneuve. Se perustuu Ted Chiangin novelliin ”Story of Your Life” vuodelta 1998, jonka on sovittanut käsikirjoitukseksi Eric Heisserer.Wikipedia
Julkaisupäivä: 10. lokakuuta 2016 (Venäjä, Yhdistynyt kuningaskunta)
Ohjaaja: Denis Villeneuve
Musiikin säveltänyt: Jóhann Jóhannsson
Käsikirjoitus: Eric Heisserer
Palkinnot: Parhaan scifi/kauhuelokuvan Critics' Choice Movie Award,lisää

yritän tätä kattoo mutta aika tylsää on, taas tuli todistettua ettei scifi taia olla mun juttu(n):notworthy:
 
Story of Your Life
2016 ‧ Mystery/Tieteiselokuva ‧ 1 h 58 m
Arrival on vuonna 2016 ensi-iltansa saanut yhdysvaltalainen tieteiselokuva, jonka on ohjannut Denis Villeneuve. Se perustuu Ted Chiangin novelliin ”Story of Your Life” vuodelta 1998, jonka on sovittanut käsikirjoitukseksi Eric Heisserer.Wikipedia
Julkaisupäivä: 10. lokakuuta 2016 (Venäjä, Yhdistynyt kuningaskunta)
Ohjaaja: Denis Villeneuve
Musiikin säveltänyt: Jóhann Jóhannsson
Käsikirjoitus: Eric Heisserer
Palkinnot: Parhaan scifi/kauhuelokuvan Critics' Choice Movie Award,lisää

yritän tätä kattoo mutta aika tylsää on, taas tuli todistettua ettei scifi taia olla mun juttu(n):notworthy:
Ei kaikki scifi olekaan hyvää ja varsinkaan leffat. Lue vaikka Pimeyden vasen käsi, Le Guin on huippu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä