The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
M
Oliko hyvä leffa? Mä käyn joskus yksin leffassa. Kun en saa ketään kaveria mukaan.
Kylä mä ihan tykkäsin. Musta se oli yllättävä ja ajatuksia herättävä, koskettava. Koskettavuus meni kyllä ehkä vähän liikaa semmosen yltiöromanttisen jenkkihömpän puolelle, mikä ei oo ehkä niin paljoo mun kuppi teetä. Mutta kuitenkin niin hyvä leffa, että voin suositella :)
Mä oon yleensä niin nössö lähtemään mihinkään yksin, et toi oli henkilökohtainen saavutus, että sain edes lähdettyä. Mut kynnys lähtee toisen kerran on nyt paljon pienempi, ku huomas ettei se ollutkaan niin pelottavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hyvää päivää tännekin :)

aamu korkattu jo klo 7 eli ennoo mikkää unikeko lällätiläälää, vaikka kerettiin jo silläkin nimellä kutsua *irvistää toiselle unikeolle*:p:barefoot:

tässäpä kaikille uneksijoille ja unelmoijille..:love:
 
Päivää ketjuun :love: ja sori vuodatus jo näin etukäteen:oops:

Helvetin paska viikko :(:( ensin tuon kisssaparan allegiaoireet ja lääkäriin 215€, sit tuo hiskatin puhelin ja nyt tuli suru-uutinen ihan yllätäen :confused::confused::cry:
 
Meil alko tänään semmone kurssi ko Svenska för journalister. Opettaja puhu pelkkää ruotsia, se kerto suomeks tyyliin sen verran, et jos ette ymmärrä niin kysykää suomeks. Eipä ihan hirveesti kukaan kehdannu kysellä, mut mä hämmästyin ku pysyin kuitenki muutamia sanoja lukuunottamatta koko tunnin kärryillä sen jutuista ja ymmärsin vielä kurssisuunnitelman sisällönkin. Jotain hyötyä lukiosta siis ihan konkreettisesti.

Oon jopa ihan innoissani tästä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä