The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päähän ja silmiin sattuu, typerä päänsärky. Otin särkylääkettä ja tunnin mittaset päiväunet, mut ei helpottanu yhtään. Tai no sen verran, et nyt näkee jo ihan normaalisti eikä hypi asiat silmissä epämääräsesti tai näy sumua, mutta sattuu. Saatana.
...toipumisia*halaaruttaan*

..oliko sulla miggeä kun miten noi oirekuvaukset nyt maistuvat siltä...
 
Ulkona oli muuten tänään kiva olla ja mennä mutta ihan kamalan liukasta!

Pikkunen viimanpoikanen pyöri ympärillä:love: mutta ei tuolla kylmä ollut :)...mulla olikin ihuna myssykkäni ja lapaset käpälissä ja ne villasukat jaloissa:love:... Hjuvin tarkeni:coffee:...(toi kyllä pitäs olla semmonen teekupponen...)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei oo miggee, eikä mulla ees särje normaalisti päätä montaa kertaa vuodessa. Näköhäiriöt ja silmäsärky on ihan uusia juttuja mulle o_O
..onko nuita ollut sitten viime aikoina? Useinkin?*huolehtii*

..noi silmäoireilut ja näköjäiriöt kun kuuluu myös miggeenkin mutta jospa kyse olis muusta...kuin vaikka ihan näön huonontumisesta mistä taisitkin ohimennen mainita...vaikka eihän sekään mitään kivaa ole:barefoot:
 
..onko nuita ollut sitten viime aikoina? Useinkin?*huolehtii*

..noi silmäoireilut ja näköjäiriöt kun kuuluu myös miggeenkin mutta jospa kyse olis muusta...kuin vaikka ihan näön huonontumisesta mistä taisitkin ohimennen mainita...vaikka eihän sekään mitään kivaa ole:barefoot:
En ees muista koska viimeks ois särkeny päätä, on siitä useampi kuukausi. Eli ei usein. Ehkä sitä vois mennä optikolla käymään vaikka ens viikolla, ja kattoa kuinka paljon vahvemmat rillit sitä tarttis.


Mä luulen, et mulla on akuutti syöpäkasvain päässä, kun oon altistunut interwebin välityksellä niin paljon tyhmille ihmisille ja kestämiskyky tuli nyt tiensä päähän.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
En ees muista koska viimeks ois särkeny päätä, on siitä useampi kuukausi. Eli ei usein. Ehkä sitä vois mennä optikolla käymään vaikka ens viikolla, ja kattoa kuinka paljon vahvemmat rillit sitä tarttis.


Mä luulen, et mulla on akuutti syöpäkasvain päässä, kun oon altistunut interwebin välityksellä niin paljon tyhmille ihmisille ja kestämiskyky tuli nyt tiensä päähän.
...:notworthy:...mie meenkin puis...
 
Iltawillit...

..ja näemmä vielä luokattoman huono äiti-ihminenkin:notworthy:... Ehkä mä vielä joskus opin...
Älä välitä, sitä on liikkeellä. Täällä tosin äitiä syyllistää vaan hän itse, lapsi vaikuttaa olevan ihan hyvissä sielun ja ruumiin voimissa.
...:notworthy:...mie meenkin puis...
No et sinä :love:
Eiku oon lueskellu facebookista mm. äityleitä, yle-uutisten kommenttiosioo, ja kaksplussalla nää mamuketjut on ihan omaa luokkaansa. Toi missiketju Martina Aitolehtineen oli viimenen pisara.
 
Eikö olekin omituinen ajankohta, kun menen huomenna, torstaina, töihin. Loppui loma siihen. Tämän alkuviikon loiventelin adrenaliiniryöpyn vaikutusta jonka joulu- ja uudenvuoden lomalla itseeni imin. Mutta on se kiva taas mennä ja vähän kertoilla työtovereille värittämällä seikkailuistaan.
 
Iltaa kaikille ja ei kahvia tällä kertaa. Väsytti jo aiemmin ihan armottomasti, mutta piti vielä muksun iltahommat hoitaa. Oli itkua ja kiukkua ja siihen sitten menikin tunti. Nyt on pienempi peitelty ja toivottavasti nukahtaa levollisesti. Omaa unentuloa saa taas tovin odottaa.
 
Eikö olekin omituinen ajankohta, kun menen huomenna, torstaina, töihin. Loppui loma siihen. Tämän alkuviikon loiventelin adrenaliiniryöpyn vaikutusta jonka joulu- ja uudenvuoden lomalla itseeni imin. Mutta on se kiva taas mennä ja vähän kertoilla työtovereille värittämällä seikkailuistaan.
Lyhyt työviikko sitten edessä olettaen kestoksi torstain ja perjantain.
 
Eikö olekin omituinen ajankohta, kun menen huomenna, torstaina, töihin. Loppui loma siihen. Tämän alkuviikon loiventelin adrenaliiniryöpyn vaikutusta jonka joulu- ja uudenvuoden lomalla itseeni imin. Mutta on se kiva taas mennä ja vähän kertoilla työtovereille värittämällä seikkailuistaan.
Mukavaa töihinpaluuta :)!

Toisaalta aika kivakin mennä töihin nuin keskellä viikkoa, tulee viikonloppu pian :)....siis jos on viikonloppu vapaana:unsure:

Ja toisaalta tommosessa loman jälkeisessä kivassa fiiliksessä on pehmeet laskut siihen arkeenkin. Siinä lomatunnelmassa kun saa mun mielestä viipyillä...ja ei muuta kuin seuraavaa reissua haaveilemaan (y)!
 
Iltaa kaikille ja ei kahvia tällä kertaa. Väsytti jo aiemmin ihan armottomasti, mutta piti vielä muksun iltahommat hoitaa. Oli itkua ja kiukkua ja siihen sitten menikin tunti. Nyt on pienempi peitelty ja toivottavasti nukahtaa levollisesti. Omaa unentuloa saa taas tovin odottaa.
Iltaa toffolaan :)

..rauhoitu ja huokaise tovi, kyllä se raukeus sieltä hiipii kimppuun..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä