En koe "saavani naista" vaan molemmat nauttii. Ainakin minun tapauksessaniKoska olet viimeksi saanut naista?
Et silti vastannut kysymykseen.En koe "saavani naista" vaan molemmat nauttii. Ainakin minun tapauksessani
miksi epekin seksielämä kiinnostaa noin paljon sinuu?Et silti vastannut kysymykseen.
Suklaa ei taida kovin helposti palaaPannaaks palamaan?
harmaa on jäljillä, saamiset sun muut kuuluu jakaa ketjussamiksi epekin seksielämä kiinnostaa noin paljon sinuu?
*kysyy sivusta ihmetellen*
elä kysy vaikeitaharmaa on jäljillä, saamiset sun muut kuuluu jakaa ketjussa
millon oot ite viimeks antanu?
EnEt silti vastannut kysymykseen.
Saat sinäkin vastata milloin olet viimeksi saanut.miksi epekin seksielämä kiinnostaa noin paljon sinuu?
*kysyy sivusta ihmetellen*
Et siis ole saanut ihan ainakaan lähivuosina.
samma häär, en anna mtn kellekkäänelä kysy vaikeita
sitä paitsi musta tuntuu etten anna ennää ikinä kellekkään yhtää mittää...pettyy vähemmän toki elämästä kun ei millonkaan mittää tiiä niin eihän sitä voi pistettä tollaselle asialle laittaa, mutku nyt meen mutu tuntumalla niin nyt laitan ainakin pilkun ja pitkäks aikaa
mikäs ihmeen kolmannen asteen seksikuulustelu tää on?Saat sinäkin vastata milloin olet viimeksi saanut.
Herrasmiehenä en viitsi edes kommentoida, tämän enempää. Mee kyseleen Rättikseltä hää kyllä kertoo ajat, paikat ja tekotavakki.Et siis ole saanut ihan ainakaan lähivuosina.
Juuri näin. Sori piti lisätä kun Ellu mitä ilmeisemmin unohtimikäs ihmeen kolmannen asteen seksikuulustelu tää on?
Sitä paitsi mä vastasin jo ylemmäs, herra/rouva/neiti/nuorukainen/apina on hyvä vaan ja lukee
...panettaakin, anteeksi tuli tmi:ta
En koe "saavani naista" vaan molemmat nauttii. Ainakin minun tapauksessani
Ei FreezeCat ja Epek ole mikään pari.
Hyvä homma hermanni. Eihän käyny pahasti?Tere, tipuin äske tuolilta, kun yläkaapista romua ottelin
Polvee kolottaa hiukan, mut kyllä se siitäHyvä homma hermanni. Eihän käyny pahasti?
Saa freezecatilta kun on lapsivapaata.Et silti vastannut kysymykseen.
Kenen plussalaisen kanssa epek on?Ei FreezeCat ja Epek ole mikään pari.
eiks toi ole nyt aika tahditonta ja rumaa kirjotella tuolleen kahden ihmisen asioista...varsinkaan kun et ihan varmaan tiedä mikä on tottakaan...tai sitten tiedät ja kysymys kuuluukin, että mikä sun tarkoitus on tuollasella vihjailulla ja viestittelyllä?Saa freezecatilta kun on lapsivapaata.