ootpasmikä se sellanen kukonkiusaaja on? en ees oo sellanen
ootpasmikä se sellanen kukonkiusaaja on? en ees oo sellanen
Tunge kynttilä anaaliinkynttilät käryää ja päästää ilmakehään hiilidioksidia ja muita myrkkyjä
Kauniita unikuvia *pus*Ei kerkeä kirjautumaan, jätän tään tähän ja meen suihkuun ja nukkumaan. Öitä
...eli toooosi monta biisia sait kahlata lapi ennen kuin olit perillavitsi ko noista UB40 biiseistä tulee mieleen ne yöt ku tuli nuokuttua yöjunissa istumapaikalla
juu, siihen aikaan oulu-snadi oli 8 tiimaa...eli toooosi monta biisia sait kahlata lapi ennen kuin olit perilla
No aika kivan pehmeen soljuviahan nuo ovat
...mutta kummasti musiikin kera toi valimatka ja aikakin lyhenee ...tosin peffassa se istuminen tuntuu joka tapauksessajuu, siihen aikaan oulu-snadi oli 8 tiimaa
nuorena sitä jakso mennä luennoille yms vähän huonomminki nukutun yön jälkeen...mutta kummasti musiikin kera toi valimatka ja aikakin lyhenee ...tosin peffassa se istuminen tuntuu joka tapauksessa
ub40 on tosi hyvä, niillä on sellasia piisejä jotka jää väkisin mieleenvitsi ko noista UB40 biiseistä tulee mieleen ne yöt ku tuli nuokuttua yöjunissa istumapaikalla
niimpä, varsinkin toi missä krisse hynde fiittaaub40 on tosi hyvä, niillä on sellasia piisejä jotka jää väkisin mieleen
niimpä, varsinkin toi missä krisse hynde fiittaa
Täällähän on äitejä palsta täynnä. Mulleki saa kannella tarvittaessa.kerron äitille jos mua alat taas kiusimaan
ja mulle ai nii mutt sehän kantelee mustaTäällähän on äitejä palsta täynnä. Mulleki saa kannella tarvittaessa.
Mäkin oon viettäny yön jos toisenkin junassa roi-tre välillä, mut makuupaikalla en kertaakaan. Hullua et siitäki tulee nyt kymmenen vuotta ku alotin mokoman ravaamisen. Jestas, millähän eväillä mutkin on laskettu sen ikäsenä maailmalle..vitsi ko noista UB40 biiseistä tulee mieleen ne yöt ku tuli nuokuttua yöjunissa istumapaikalla
PäivääHuomenta, jospa nousis sängystä. Iltavuoro tänään.