Kyljelläni olin tää oli muutenkin enemmän sellainen kevyt ja rentouttava hieronta, mutta haluaisin vielä mennä sellaseen "kunnon" hierontaankin kun mulla on niin paljon selkävaivoja raskaudessa aina. Itse olin viime raskaudessa hieronnassa vielä myöhemmilläkin viikoilla ja mun mielestä hieroi silloin kyllä alaselkääkin, mutta oli sellainen jolla oli raskausajan hieronnasta kokemusta ja uskon että teki sen ihan ammattitaidolla Ja oli kyllä kovasti hyötyä mulla silloin niihin kipuihin. Että kyllä mun mielestä ainakin voi vielä ihan hyvin mennä hierojalle, kunhan on sellainen joka tietää miten ottaa raskaus huomioonPupumama Pystyitkö olemaan ihan hierontapöydällä mahallaan? Haluaisin mennä hierojalle mutta mietin et voinko enää Ihan kuin olisin jostain lukenu että jossain kohtaa raskautta alaselkää ei olis hyvä hieroa?
Hyi että, ihan kauhea närästys alkoi tänään (ekaa kertaa täss raskaudessa). Oksensinkin tuossa vaikka kuinka monta kertaa putkeen (sori too much information...) ja vieläkin ihan järkyttävä olo. Nyt en enää tiedä voiko tää johtua vaan siitä närästyksestä vai mistä Ei tässä muuten mitään, ellei mulla ois tätä diabetesta ja pitäis saada verensokerit nousemaan mutta kun mikään ei meinaa pysyä sisällä oon siis oksentanut välillä 21.30-02.00 ja nyt ehkä alkaa vihdoin tuntua siltä, että ehkä tässä elämä voittaa...
Huoh. Parempaa huomista toivoen,
Pupumama ja Pottu 22+5 (tai 6, ehti jo vaihtua sunnuntain puolelle)