Pidän sinustaKuka tää Jorma Teräs ja Teräs Jorma oikein on? Taas sain sydämiä joku sentään mulleki vielä hellä ja romanttinen!
Pidän sinustaKuka tää Jorma Teräs ja Teräs Jorma oikein on? Taas sain sydämiä joku sentään mulleki vielä hellä ja romanttinen!
...semmonen joka ymmartaa hyvan paalleKuka tää Jorma Teräs ja Teräs Jorma oikein on? Taas sain sydämiä joku sentään mulleki vielä hellä ja romanttinen!
mutta sehän kiva ja kuka sää oikein oot? kerro ny *yllyttää*Pidän sinusta
..sullahan piti olla haikumutta sehän kiva ja kuka sää oikein oot? kerro ny *yllyttää*
no ei ollu, kuhan yllytin Jormaa tulemaan kaapista ulos..sullahan piti olla haiku
...ihan villina veikkaan etta sie jos kuka saat Jorman kaapista ulosno ei ollu, kuhan yllytin Jormaa tulemaan kaapista ulos
Noilta pervåilta ei mikään säästyJaahas ketjun hedelmäorgiat
jaa no joo onhan se poikarakkaus aika sööttiä...ihan villina veikkaan etta sie jos kuka saat Jorman kaapista ulos
Eikö ees kengurut tai kastemadotNoilta pervåilta ei mikään säästy
No niimpä viatonta ei oo ennää mikkääNoilta pervåilta ei mikään säästy
EiEikö ees kengurut tai kastemadot
No niimpä viattomia ei täällä oo ennää kukkaa muu kuin Ellu
paitsi minäNo niimpä viatonta ei oo ennää mikkää
Hokee tiiviisti ainakin sata kertaa ave Mariaa tai jotain.....ja hillitsee itseään ettei ala perwoilemaan .
ja minäpaitsi minä
joooooo viattomia ollaanja minä
Niiiinpaitsi minä
Eiku vaan minä, te muut ees tiiä mitä se sana meinaa!!! Tai no sä nyt ehkä tiiät mut noi muut mittää tiiä!!*sipisee korvaan topakkana*joooooo viattomia ollaan
..toivoton tapaus...*melkein pahastuu*Eiku vaan minä, te muut ees tiiä mitä se sana meinaa!!! Tai no sä nyt ehkä tiiät mut noi muut mittää tiiä!!*sipisee korvaan topakkana*