Nams.. mä sain orkun.
..no ma kait aina vaan aattelen etta tuollakin on ollut kiva ja touhukas paiva ja silla on auvoinen mieli ...Pakkohan se on huomata kun vastaantulijaa hymyilyttää, eikä se tainnut (ainakaan sillä kertaa) johtua sinisistä tuikkivista silmistäni vaan ihan niistä pikkutuhmista sanoista mitkä tupsahtelivat suustani ulos samalla kun tutkin löytyiskö Lidlissä löytyiskö sieltä sellasta siemensekoituspussia salaatin joukkoon (juu ei löytynä sitäkään)
..en oo muuten ikinakoskaanmilloinkaan syonytNams.. mä sain teeren lihaa.
Vaistoan tänne asti, että hämmennyit kun tajusit äsken (ensimmäistä kertaa) mistä siinä puhutaan.aaahhhaaahhaa mitä tahansa voi laulaa vakavalla naamalla, ei tästä oo kauan kun lauloin lidlissä leeviä ja liiviä ''itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla'' veisua en tosin kailottanut sydämenkyllyydestä ja kitarisat vilkkuen, mutta sen verran ääneen että sen muutama muukin tais kuulla...ja sen jälkeen hilppasinkin äkkiä toiselle käytävälle korvat ja posket punasena
Tiedän, olin sun sängyn alla sillon
Mulle tais olla toka kerta. Sain mun kamulta...en oo muuten ikinakoskaanmilloinkaan syonyt
joo en mä seksistä mittää tiiä enkä ymmärrä...ihan olen kiltti ja viaton neitsytVaistoan tänne asti, että hämmennyit kun tajusit äsken (ensimmäistä kertaa) mistä siinä puhutaan.
Älä siellä yhtään yritä.
apua...pysäyttäkää nyt joku mut hyvänen aika sentäs!!!Mulle tais olla toka kerta. Sain munaa kamulta.
Herttinen, miten ihana kamu sulla siella, etta pitaa huolen makunautinnoistasi !Mulle tais olla toka kerta. Sain mun kamulta.
apua...antakaa nyt joku mullekin munaa hyvänen aika sentäs!!!
JooHerttinen, miten ihana kamu sulla siella, etta pitaa huolen makunautinnoistasi !
sinäpä sen sanoit pörröpää..oispa mullakin sellanen kamuHerttinen, miten ihana namu sulla siella, etta pitaa huolen sun makuhuone nautinnoistasi !
..no ihan selkeesti oot kylla semmosta vaillakin..tai vahintaan jotain mangohetkeasinäpä sen sanoit pörröpää..oispa mullakin sellanen kamu
miks kaikki puhuu nykyään mangoista?..no ihan selkeesti oot kylla semmosta vaillakin..tai vahintaan jotain mangohetkea
..vissiin joku kausihetelma kyseessa tai jotain ..suosittu ja silleen...talla ja hiukan kauempanakinmiks kaikki puhuu nykyään mangoista?
Mikähän mangohetki on?miks kaikki puhuu nykyään mangoista?
Lopeta, ja mee tekemään se relaatio valmiiks, niin voit jeesaa mua siinä.apua...pysäyttäkää nyt joku mut hyvänen aika sentäs!!!
Mä en tykkää mangosta. Paitsi jädenä...vissiin joku kausihetelma kyseessa tai jotain ..suosittu ja silleen...talla ja hiukan kauempanakin
..sitapaitti onhan se herkkukin . Runsaskuituinen ja vitamiinipitoinen, ei huono ollenkaan
mä oon aina tykännyt enemmän nektariineista, kiiweistä ja banaaneista..vissiin joku kausihetelma kyseessa tai jotain ..suosittu ja silleen...talla ja hiukan kauempanakin
..sitapaitti onhan se herkkukin . Runsaskuituinen ja vitamiinipitoinen, ei huono ollenkaan
en tiiä kanssaMikähän mangohetki on?
mää olen yrittänä *vaipuu voimattomana maahan* mutku en osaa!!!Lopeta, ja mee tekemään se relaatio valmiiks, niin voit jeesaa mua siinä.