Kultaseni, kun ei niiden miesten haluamisia kauheesti kysellä. Ainakaan missään merkittävässä. Pikkujuttuja voi antaa päättää, et ne saa tuntea ittensä välillä tärkeiksi.Yhteinen koti. En itse haluaisi asua sanelusuhteessa, miksi mieskään?
Kultaseni, kun ei niiden miesten haluamisia kauheesti kysellä. Ainakaan missään merkittävässä. Pikkujuttuja voi antaa päättää, et ne saa tuntea ittensä välillä tärkeiksi.Yhteinen koti. En itse haluaisi asua sanelusuhteessa, miksi mieskään?
Nollasta ruukataan lähtee, eli tasapojoista molemmatTässä pitäisi ensin tietää lähtöpisteiden taso. Sitten pitäisi määritellä ominaisuudet korreloituna iällä
Teepä kaava tähän
mää oon niin hyvähoksanen ja nopee oppimaanHyvin on sut koulutettu
Hmm, olen eri mieltä. Kun menee yhteen vasta vanhemmalla iällä, niin molemmilla on takana jo suhteita ja elettyä elämää. Ei sitä niin vain taivuta toisen tahtoon kuten nuorempana.Kultaseni, kun ei niiden miesten haluamisia kauheesti kysellä. Ainakaan missään merkittävässä. Pikkujuttuja voi antaa päättää, et ne saa tuntea ittensä välillä tärkeiksi.
Mulle väitit päivällä just ihan toistamää oon niin hyvähoksanen ja nopee oppimaan
Mulla oli vaan ruisleipää, salaattia ja pähkinöitä Oispa nakkeja.Nakkeja ja ranskanpottuja uunissa
Kiitti, nälkä tässä muutenkin.Nakkeja ja ranskanpottuja uunissa
Ei saa puhua tuhmia, ku mä koitan olla herkkulakossaKyllä muuten lätyt maistuis nyt tai vohvelit Sellaiset ihanan rasvaiset ja päälle vadelmahilloa ja kermavaahtoa
Kaupasta saa nakkeja ja kaupat on vielä aukiMulla oli vaan ruisleipää, salaattia ja pähkinöitä Oispa nakkeja.
Niin mäki oon. Useamman päivän ajan ollut makeannälkä. Vieroitusoireita joulustaEi saa puhua tuhmia, ku mä koitan olla herkkulakossa
Nälkä lähtee syömälläKiitti, nälkä tässä muutenkin.
taasko se päiväruutis on puhunu höpöjä?Mulle väitit päivällä just ihan toista
Valurautapannulla tulee parhaimmatKyllä muuten lätyt maistuis nyt tai vohvelit Sellaiset ihanan rasvaiset ja päälle vadelmahilloa ja kermavaahtoa
hiiliteräkselläpäValurautapannulla tulee parhaimmat
Ja semmoset ihanan rapsakat pitsireunaiset letut tietysti
Älä nyt sinäkin. Nyt olis pakko syödä jotain ja iltapuuro meni jo.Valurautapannulla tulee parhaimmat
Ja semmoset ihanan rapsakat pitsireunaiset letut tietysti
Mä kannoin tänää viis avaamatonta joulusuklaarasiaa roskikseen, kun en pahemmin välitä niistäNiin mäki oon. Useamman päivän ajan ollut makeannälkä. Vieroitusoireita joulusta
Ideaali tosiaan. Oikeasti elämä kampittaa nilkoille sen minkä ehtii. Parisuhteessa ja lapsen hoitamisessa ja suurissa linjoissa ollaan naurettavan samaa mieltä kyllä.mun mielestä ideaali (onks toi ees oikeee sana?) parisuhde jota kaipaan ja josta haaveilen on 2 ihmistä kävellä köpöttelemässä etteenpäin samaa tietä rintarinnan tässä elämässä...ei mittää alistamisia, ei toisen määräilyä tai kontrollia...eikä fyysistä tai henkistä väkivaltaa...eikä mittää kouluttamisia...vain 2 ihmistä jotka rakastavat ja voivat luottaa toinen toiseensa puhtaalla rakkaudella ilman sen pahempia ongelmia (toki arki antaa omat haasteet ja kaikille tulee huonot pvät ja niin eelleen)...lässyä? perhaps...imelää? Mitä sitte
mä haluan tollasen parisuhteen...olla toisen oma, mutta kuitenkin vapaa
Viisas liike.Mä kannoin tänää viis avaamatonta joulusuklaarasiaa roskikseen, kun en pahemmin välitä niistä
No kuule, kun omistaa molemmat niin voi vaikka joka toisen letun tehdä jommalla kummallahiiliteräkselläpä
Ooks kokeillu kuivattuja hedelmiä vierotusoireisiin? Banaanilastuja makeutetaan kookosöljyllä ja hunajalla, tepsii makeennälkään ihan yllättävän hyvin. Ite syönyt tässä viikossa semmosen 500g pussillisen niitäNiin mäki oon. Useamman päivän ajan ollut makeannälkä. Vieroitusoireita joulusta
Mä kannoin tänää viis avaamatonta joulusuklaarasiaa roskikseen, kun en pahemmin välitä niistä
...ite alotit..Älä nyt sinäkin. Nyt olis pakko syödä jotain ja iltapuuro meni jo.