The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kultaseni, kun ei niiden miesten haluamisia kauheesti kysellä. Ainakaan missään merkittävässä. Pikkujuttuja voi antaa päättää, et ne saa tuntea ittensä välillä tärkeiksi.
Hmm, olen eri mieltä. Kun menee yhteen vasta vanhemmalla iällä, niin molemmilla on takana jo suhteita ja elettyä elämää. Ei sitä niin vain taivuta toisen tahtoon kuten nuorempana.
 
mun mielestä ideaali (onks toi ees oikeee sana?) parisuhde jota kaipaan ja josta haaveilen on 2 ihmistä kävellä köpöttelemässä etteenpäin samaa tietä rintarinnan tässä elämässä...ei mittää alistamisia, ei toisen määräilyä tai kontrollia...eikä fyysistä tai henkistä väkivaltaa...eikä mittää kouluttamisia...vain 2 ihmistä jotka rakastavat ja voivat luottaa toinen toiseensa puhtaalla rakkaudella ilman sen pahempia ongelmia (toki arki antaa omat haasteet ja kaikille tulee huonot pvät ja niin eelleen)...lässyä? perhaps...imelää? Mitä sitte

mä haluan tollasen parisuhteen...olla toisen oma, mutta kuitenkin vapaa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mun mielestä ideaali (onks toi ees oikeee sana?) parisuhde jota kaipaan ja josta haaveilen on 2 ihmistä kävellä köpöttelemässä etteenpäin samaa tietä rintarinnan tässä elämässä...ei mittää alistamisia, ei toisen määräilyä tai kontrollia...eikä fyysistä tai henkistä väkivaltaa...eikä mittää kouluttamisia...vain 2 ihmistä jotka rakastavat ja voivat luottaa toinen toiseensa puhtaalla rakkaudella ilman sen pahempia ongelmia (toki arki antaa omat haasteet ja kaikille tulee huonot pvät ja niin eelleen)...lässyä? perhaps...imelää? Mitä sitte

mä haluan tollasen parisuhteen...olla toisen oma, mutta kuitenkin vapaa:love:
Ideaali tosiaan. Oikeasti elämä kampittaa nilkoille sen minkä ehtii. Parisuhteessa ja lapsen hoitamisessa ja suurissa linjoissa ollaan naurettavan samaa mieltä kyllä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä