The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä on yleensä aina ihan hyvä järjestys kämpässä, mutta kesällä aloitin silti suuren raivauksen. Kävin kaikki, ihan kaikki läpi, mahdollista muuttoa sillä silmällä ajatellen ja tuumien. Tarkoitus oli muuttaa pienempään asuntoon, mutta kun ei löydetty meille toimivaa pohjaa. Tai löydettäisiin, mutta väärä alue ja väärä hinta.
Raivauksesta oli paljon hyötyä. Suurin saalis lähti varmaan leluista. Tosin aika moni huonekalukin päätyi kierrätykseen. Osa leluista on lahjoitettu eteenpäin ja paljon pakattu pois jaloista varastoon. Ostin 50 l kannellisia säilytyslaatikoita ja niitä on nyt pino varastossa. Vain ne lelut pidetään käytössä, joilla oikeasti leikitään :D(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobabe
Miksi muuten nykyään rakennetaan kirpun kokoisia asuntoja? Eikö ihmisillä ole enää tilatarpeita? Kyllä nyt asunnossa täytyisi olla kaksi reilunkokoista makkaria. Toiseen täytyy mahtua kunnolla parisänky ja toiseen lapsi lelujensa kera. Usein se iso makkati on pieni, sänky vie meilekin kaiken tilan. Pienempi makkari on sitten kokoluokkaa komero :notworthy:
Kuka näihin asuntoihin mahtuu :notworthy:o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä metsästän farkkuja. Paidat on plussaa.
mä metästän mokkatakkia...ja sellasta mustaa pitkähihasta tpaitaa (oon nähnyt sellasia joskus mutku en ostanut kun olin tyhmä) ja farkkuhametta (sellasta sopivan lyhyttä, tähän saakka kaikki olleet vaan liian isoja) ja farkkuja...ja ja ja ...kirppis on vaan ihana mesta pörrätä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Miksi muuten nykyään rakennetaan kirpun kokoisia asuntoja? Eikö ihmisillä ole enää tilatarpeita? Kyllä nyt asunnossa täytyisi olla kaksi reilunkokoista makkaria. Toiseen täytyy mahtua kunnolla parisänky ja toiseen lapsi lelujensa kera. Usein se iso makkati on pieni, sänky vie meilekin kaiken tilan. Pienempi makkari on sitten kokoluokkaa komero :notworthy:
Kuka näihin asuntoihin mahtuu :notworthy:o_O
nykyään on paljon yksineläjiä ja grynderi saa pienistä parhaan m2 hinnan
 
mä metästän mokkatakkia...ja sellasta mustaa pitkähihasta tpaitaa (oon nähnyt sellasia joskus mutku en ostanut kun olin tyhmä) ja farkkuhametta (sellasta sopivan lyhyttä, tähän saakka kaikki olleet vaan liian isoja) ja farkkuja...ja ja ja ...kirppis on vaan ihana mesta pörrätä:love:
Entäs jos löytää jonkun suunnilleen passelin ja sitten vaikka muokkaa?
 
mä metästän mokkatakkia...ja sellasta mustaa pitkähihasta tpaitaa (oon nähnyt sellasia joskus mutku en ostanut kun olin tyhmä) ja farkkuhametta (sellasta sopivan lyhyttä, tähän saakka kaikki olleet vaan liian isoja) ja farkkuja...ja ja ja ...kirppis on vaan ihana mesta pörrätä:love:
lapsille saa hiukan hyvin kampetta kirpalta

miesten vaatteissa valikoimat on huonot
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Entäs jos löytää jonkun suunnilleen passelin ja sitten vaikka muokkaa?
ompelukone män rikki kauan aikaa sitten jo:cry::cry::cry:
mä haluan sellasen sopivan koon hameen joka on hinnaltaan halpa, tähän mennessä kaikki olleet joko liian suuria tai liian suuria ja hintavia.
Löysin mää viime kesänä sellasen ehanan maastokuvioiden minihameen, sitä käytin sitten kesällä:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
ompelukone män rikki kauan aikaa sitten jo:cry::cry::cry:
mä haluan sellasen sopivan koon hameen joka on hinnaltaan halpa, tähän mennessä kaikki olleet joko liian suuria tai liian suuria ja hintavia.
Löysin mää viime kesänä sellasen ehanan maastokuvioiden minihameen, sitä käytin sitten kesällä:coffee:
Ostin hiljattain ihan hyvän ompelukoneen käytettynä, oon tosi iloinen siitä. Piikin sydämessä tunnen, kun sulta on kone rikkoontunut, auts :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
me asuttiin joskus 58 neliön kaksiossa..siinä oli kyllä tilaa mutta voin kuvitella että kolme huonetta sais olla kyllä vähän suurempi kun toi neliömäärä...onks teillä siinä ees sauna?
En mä sustu asumaan tollaisessa o_O Nykyinen asunto, neljä huonetta ja heittiö, on tilava vanhasta talosta. Sauna meiltä puuttuu, se se onkin iso puute.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä