katotaampa ihan rauhassa mitä sieltä tulee, mää pelkään että on ylihinnoiteltu niinkuin SamsungKauppalehti kertoo: Nokia 6 on julkaistu. Nyt vaan odottelemaan, että tulee tännekin myyntiin. Erittäin kiinnostava laite, ominaisuudet hyvät ja hinta tulee olemaan kilpailukykyinen.
Kiinan markkinoilla 233 euroa, ei paha. Mutta mielenkiinnolla seuraan, millaisia malleja ja millä hinnoilla tulee Euroopan markkinoille.katotaampa ihan rauhassa mitä sieltä tulee, mää pelkään että on ylihinnoiteltu niinkuin Samsung
sie oot vaan kade meille joilla on samsung lälläti lällätipyrlää!!! *hyppii ja pomppii Ruutiksen ympäri hiukset pörrösenä ja kikkarat sekasin*katotaampa ihan rauhassa mitä sieltä tulee, mää pelkään että on ylihinnoiteltu niinkuin Samsung
On iPhone sekä Samsung, en oo yhtään kadesie oot vaan kade meille joilla on samsung lälläti lällätipyrlää!!! *hyppii ja pomppii Ruutiksen ympäri hiukset pörrösenä ja kikkarat sekasin*
oisin mää voinu laittaa sampanki mutta ko tilasin semmosen auton mikä on apple-yhteensopiva niin laiton sitte aifouninsie oot vaan kade meille joilla on samsung lälläti lällätipyrlää!!! *hyppii ja pomppii Ruutiksen ympäri hiukset pörrösenä ja kikkarat sekasin*
Täällä mies rakentelee LegojaHuomentapäivää mä uinuin yheksään asti & loikoilin sängyssä puol kymmeneen
Aamukahvit & pirtelöt juotu kotitöitäkin on jo tehty,isäntä pyyhki pölyjä ja imuroi
no et sinä ookkaan mutku toi ruutis onOn iPhone sekä Samsung, en oo yhtään kade
ai pulk-ka-mä-keen?Läh-den u-los
On se ipöönikin kuvioissa mukana . Ihan ammatin puolesta mua kiinnostaa laitteet.no et sinä ookkaan mutku toi ruutis on
Tosi kiva kuulla, hyvä sinäai nii mulla on kahvia!!!
kivasti on kroppa tottunut vähempään kahviin nykyään, ei jyskä sydänkään enää levottomana ympäriinsä vaan olo on ihan kivan tasanen ja ruokakin maistuu nykyään paremmin
Me mennään i-pai pulk-ka-mä-keen?
ei se mittää kuule, saat anteeksOn se ipöönikin kuvioissa mukana . Ihan ammatin puolesta mua kiinnostaa laitteet.
S7sie oot vaan kade meille joilla on samsung lälläti lällätipyrlää!!! *hyppii ja pomppii Ruutiksen ympäri hiukset pörrösenä ja kikkarat sekasin*
Täällä mies rakentelee Legoja
pitäiskin lähtee kirppikselle pitkästä aikaa!Mä menen ihan just kauppaan ja kirpparille.