No oisha se pitäny arvata, koska sinä.mietippä sitä (10p vihje: liittyy siihen hyvin täytettyyn kupura vittuun)
No oisha se pitäny arvata, koska sinä.mietippä sitä (10p vihje: liittyy siihen hyvin täytettyyn kupura vittuun)
yritäkkö väittää että oisin joku perwå häh?No oisha se pitäny arvata, koska sinä.
Mun piuhojen mitasta päätellen mä en ainakaan ooyritäkkö väittää että oisin joku perwå häh?
*päätä seinään hymppänen**ufopääkkönen*
ei ollu mutta olis ihan hyvin voinu ollaOliko oma muija?
Eläs eläs nyt yhtään siinä yritä...sen kerran kun mä hoksaan ja tajuan tehdä lottorivin niin kyllä se jännäkakkamomenttiriemu kuuluu mulleMä aion voittaa kohta lotossa
Meillä on kans hiljasta, kissaki lopetti just riehumisen. Taidan mennä kohta ihan oikeesti sänkyyn pötköttelemään ja heittää unilääkkeet varmuudeks huiviin, jos toipuis tästä. Viikko ois aikaa korjata unirytmi ennen koulun alkuaFdhj hf nk. Gh bkn f jb
*ufopääkkönen*
..talo hiljasena...ja ihanhirrrweenkarrmeenkovastipaljosti tekee mieli*ufopääkkönen*!!!!!!
...juutupettaa
..mua ei etes väsytäMeillä on kans hiljasta, kissaki lopetti just riehumisen. Taidan mennä kohta ihan oikeesti sänkyyn pötköttelemään ja heittää unilääkkeet varmuudeks huiviin, jos toipuis tästä. Viikko ois aikaa korjata unirytmi ennen koulun alkua
Sori mutta mä voitan.Mä aion voittaa kohta lotossa
En voittanu mitääMä aion voittaa kohta lotossa
Mua väsyttää. Olen sängyssä. Kahvi ei piristä...mua ei etes väsytä
Saaplarin päiväkahvi!*päätä seinään hymppänen*
Kaiken järjen mukaan mun pitäs olla niin valmista pakettia unikuville mutta kappas vaan - kärppänä viipotan ja tikitänMua väsyttää. Olen sängyssä. Kahvi ei piristä.
Ei se mittää kuule, seuraavalla kerralla sitte vai mitä? sitä paitsi ainahan sä voit osallistua bingoon ja voittaa kahvipaketinEn voittanu mitää
Mä lähetän sulle unihiekkaa.Kaiken järjen mukaan mun pitäs olla niin valmista pakettia unikuville mutta kappas vaan - kärppänä viipotan ja tikitän