The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tää on aivan ihana biisi mutta mä en oikeesti ole oikein ikinä ymmärtänä tätä nimeä, koska ei rakkaus satuta meitä vaan ihmiset satuttaa..rakkaus tunteena on vahva ja syvä, se mitä me ihmiset teemme sillä tunteella on se mikä satuttaa mutta rakkaus ei todellakaan satuta tai 'pure' meitä...

ugh i've spoke:love:
Love is good and divine, love is pure and powerfull:love:... yhdyn sinuun :), ts. olen samaa mielta :)
 

nyt mä menen nukkumaan...muistakaa tää asia, että ihmeitä tapahtuu, meidän vaan täytyy uskoa parempaan huomiseen ja siihen, että unelmat voi toteutua...periksi ei saa antaa vaikka tuntuis kuin hankalalta uskoa!!:love::love::love:

Niin ja mun huppelista sen verran, että klo on soimassa ja onneks mulle ei tule koskaan krapulaa!!! Elämän remontti jatkuu heti aamusti:love:

nukkukaa hyvin mussukat!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

nyt mä menen nukkumaan...muistakaa tää asia, että ihmeitä tapahtuu, meidän vaan täytyy uskoa parempaan huomiseen ja siihen, että unelmat voi toteutua...periksi ei saa antaa vaikka tuntuis kuin hankalalta uskoa!!:love::love::love:

Niin ja mun huppelista sen verran, että klo on soimassa ja onneks mulle ei tule koskaan krapulaa!!! Elämän remontti jatkuu heti aamusti:love:

nukkukaa hyvin mussukat!:love:
Kauniita unikuvia sulle, hanipoo:love:*pus*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä