Awww..ja tata todellakin veivataan sukkasiltaan ja jossain paitapuserossa ja nimettomissa ja ilmaveivia ja *haukkoo happee*...
Awww..ja tata todellakin veivataan sukkasiltaan ja jossain paitapuserossa ja nimettomissa ja ilmaveivia ja *haukkoo happee*...
Love is good and divine, love is pure and powerfull... yhdyn sinuun , ts. olen samaa mieltatää on aivan ihana biisi mutta mä en oikeesti ole oikein ikinä ymmärtänä tätä nimeä, koska ei rakkaus satuta meitä vaan ihmiset satuttaa..rakkaus tunteena on vahva ja syvä, se mitä me ihmiset teemme sillä tunteella on se mikä satuttaa mutta rakkaus ei todellakaan satuta tai 'pure' meitä...
ugh i've spoke
Love is good and divine, love is pure and powerfull... yhdyn sinuun , ts. olen samaa mielta
puhutte niin vaikeasti. helpommin. teet mitä vaan niin ain se menee päin persettä
ja siin on alf., tarvis jostain saada ne telkkujaksotAwww..ja tata todellakin veivataan sukkasiltaan ja jossain paitapuserossa ja nimettomissa ja ilmaveivia ja *haukkoo happee*...
Totta muuten toriset ! Alf oli/on ihan huippuhauska hemmonen ...tosin nyt oon tana paivana nauraa hekotellut sujuvasti kuningas Julienille, kun tirpana innostui sita kattomaan mun kanssa ...ja siin on alf., tarvis jostain saada ne telkkujaksot
..pitas saada aikaa pianotunneille ihan tosissaan, ei ihan riita nama omat hakkaamiset moisen instrumentin aarella...jahka ma nyt saan tassa kohtsillaan aanen auki oikein kunnolla ja luukuttaan musiikkia sita kautta niiin....ooonko nirvanassa???!!!
julien on huippu. kaik oon katsonutTotta muuten toriset ! Alfa oli/on ihan huippuhauska hemmonen ...tosin nyt oon tana paivana nauraa hekotellut sujuvasti kuningas Julienille, kun tirpana innostui sita kattomaan mun kanssa ...
Hei, ja niita voi niin katsoa uudelleen ja uudelleen ja nauraa ittensa ihan tarviollejulien on huippu. kaik oon katsonut
Kauniita unikuvia sulle, hanipoo*pus*
nyt mä menen nukkumaan...muistakaa tää asia, että ihmeitä tapahtuu, meidän vaan täytyy uskoa parempaan huomiseen ja siihen, että unelmat voi toteutua...periksi ei saa antaa vaikka tuntuis kuin hankalalta uskoa!!
Niin ja mun huppelista sen verran, että klo on soimassa ja onneks mulle ei tule koskaan krapulaa!!! Elämän remontti jatkuu heti aamusti
nukkukaa hyvin mussukat!