just noin, piä toi asenne!Eika vasyta*tissit totisen topakkana*
just noin, piä toi asenne!Eika vasyta*tissit totisen topakkana*
njut ei jummartaa mita sjina pjuhut.....eiköhän mun remmillä ole suunta ja taitaa kisullakin olla oma piiskuri
*repskops*just noin, piä toi asenne!
*repskops*
Always, honey,always
Kauniita unikuvia *pus*
kelle sääkin nyssiellä antaudut taas
*antaa hellän suukon* hei älä meeeeeeeeeeeeeeeeee tai viet multa kaikeeeeeeeeeeeen
..sormell...mielikuvituksellekelle sääkin nyssiellä antaudut taas
..ilman suaaaa....elaaa en enaa vooiiiii....*hoilaa mukana**antaa hellän suukon* hei älä meeeeeeeeeeeeeeeeee tai viet multa kaikeeeeeeeeeeeen
...ja edelleen mua kutsutaan The ketjun pervoimmaksi..sormell...mielikuvitukselle
No mutta sitahan sa oot*hinkkaa Ellusen sadekeh...ja pjaiskot!!*...ja edelleen mua kutsutaan The ketjun pervoimmaksi
apua tää sun pisteetön kirjottelu on jotenkin niin söpöö..ilman suaaaa....elaaa en enaa vooiiiii....*hoilaa mukana*
No niin taas joo...siinä se nähtiinNo mutta sitahan ma oon*hinkkaa omaa haarusta....ja pjaiskot!!*
...kiitos kuuluu rakkaalle ihanalle esikoiselleni ...aakkoset elakoon omaa elamaansa niin kuin ipanoitten aitikin parhaansa mukaanapua tää sun pisteetön kirjottelu on jotenkin niin söpöö
Eika nahty niin mitn!!!*palyilee ymparilleen ja hautautuu fleecepeiton alle*No niin taas joo...siinä se nähtiin
Eika nahty niin mitn!!!*pyllistelee ymparilleen ja paljastelee fleecepeiton alta*
Kokoontukaa, taalla on aivan mahtavaa!!
tää on aivan ihana biisi mutta mä en oikeesti ole oikein ikinä ymmärtänä tätä nimeä, koska ei rakkaus satuta meitä vaan ihmiset satuttaa..rakkaus tunteena on vahva ja syvä, se mitä me ihmiset teemme sillä tunteella on se mikä satuttaa mutta rakkaus ei todellakaan satuta tai 'pure' meitä...