Ilman sua??Munkit sängyssä.
mulla on tpaita jossa lukee ''sweet dreams'' ai niin ja pikkaritTunikahiprakassa
..mii tuu...onnekshhh shita eih huomaahhh...
Ela nyt livahda minnekaan jos ei oo aivan pakkonpakkoHetken tässä.
Mulla seksintappovillatakki ja villasukat ...mulla on tpaita jossa lukee ''sweet dreams'' ai niin ja pikkarit
miks sä haluat tappaa seksin?? seksi on oikeesti ihan ihanaa istua toisen sylkkyyn ja katsoa napottaa suoraan silmämuniin ja vähän liikuttaa kiltisti omaa lantiota ees sun taas ja ja ja ...*punastuu*Mulla seksintappovillatakki ja villasukat ...
...enhan ma oo etes alottanutkaannyt sit lopetatte pervoilut
olen niin samaa mieltä kanssasi siitä!!nyt sit lopetatte pervoilut
OLE HILIJAA SIELLA!!!!miks sä haluat tappaa seksin?? seksi on oikeesti ihan ihanaa istua toisen sylkkyyn ja katsoa napottaa suoraan silmämuniin ja vähän liikuttaa kiltisti omaa lantiota ees sun taas ja ja ja ...*punastuu*
Juuh. Siellä ne on keskenään.Ilman sua??
mulla on tpaita jossa lukee ''sweet dreams'' ai niin ja pikkarit
enkä minä...enhan ma oo etes alottanutkaan
olen niin samaa mieltä kanssasi siitä!!
Kisu, pervoilu seis!!
Tavaa toi Elluselle niin kaikki on maailmassa hjuvinnyt sit lopetatte pervoilut
sit viskataan toinen pois siitä päältä ja annetaan remmiä oikein kunnollamiks sä haluat tappaa seksin?? seksi on oikeesti ihan ihanaa istua toisen sylkkyyn ja katsoa napottaa suoraan silmämuniin ja vähän liikuttaa kiltisti omaa lantiota ees sun taas ja ja ja ...*punastuu*
ai kamala kohta tulee pissa housuun!!!OLE HILIJAA SIELLA!!!!
..hirvee panostus paallansa jajajajajajaja
Mutku väsyttää.Ela nyt livahda minnekaan jos ei oo aivan pakkonpakko
joo anna Kisulle rermmiä!!sit viskataan toinen pois siitä päältä ja annetaan remmiä oikein kunnolla
Tena.ai kamala kohta tulee pissa housuun!!!
höpöhöpö ei väsytä *kiipeää syliin*Mutku väsyttää.
Eika vasyta*totisen topakkana*Mutku väsyttää.
eiköhän mun remmillä ole suunta ja taitaa kisullakin olla oma piiskurijoo anna Kisulle rermmiä!!
*haukkoo henkea*joo anna Kisulle rermmiä!!