SämpyläorgasmiMenee kuule paljaaltaan
..siis se sämpyläänkin..
SämpyläorgasmiMenee kuule paljaaltaan
..siis se sämpyläänkin..
Soriiiiiii *piiloutuu Kisun komeroon häppeemään*prkl
..paljokassillon kun mä syön sämpylän, syön sen noin...ei mittää päälle eikä välliin...tai jos tuleekin niin sitte vaan tomaattia ja kurkkua ja salaattia ja juustoa.
Eeeeiiiiihhhh!!!Sämpyläorgasmi
muuten saa muokkailla mut pekoni on aikas pyhä asiaSoriiiiiii *piiloutuu Kisun komeroon häppeemään*
mutta ah niin paljon terveellisempi kuin mikään tofunakki..paljokas
No todellak...Niin,paljas on parasta
Ookoo*merkkaa tiimarivihkoon*muuten saa muokkailla mut pekoni on aikas pyhä asia
Hitostako sä sen löysit ennen mua???!!Soriiiiiii *piiloutuu Kisun komeroon häppeemään*
Itehän sä kirjotit, että menee se paljaaltaankin sämpyläänEeeeiiiiihhhh!!!
Et vie mun sämpylöitä nyt ollenkaan tuohon suuntaan!!!
..jumalantähren, mä en voi huomen olla aamupalallakaan*ufopääkkönen*
Mee sängyn alleHitostako sä sen löysit ennen mua???!!
Majuri, mitä hittoa nyt??!!
haahahaahaa mä en voi uskoo tätä kisu ja kais on the ketjun uuet pervot ''Ne'' sai teiät *vetää foliohatun päähän ja ulisee x-filesin tunnaria sen sadannen kerran samalla peruuttaa hiljaa varjoihin*No todellak...
Relaatio!!!!
seurasin sun (kisu)karvavanaas sinneHitostako sä sen löysit ennen mua???!!
Majuri, mitä hittoa nyt??!!
Waaasss??!!Itehän sä kirjotit, että menee se paljaaltaankin sämpylään
...no kiitos vaan..että Ellunen sitte sai m u n kaapin..eiku komeron...Mee sängyn alle
Skyysmii vaan! E o perwo, mie edelleenkin keskustelen hyvin laaja-alaisesti ja sopeudun tilanteisiinhaahahaahaa mä en voi uskoo tätä kisu ja kais on the ketjun uuet pervot ''Ne'' sai teiät *vetää foliohatun päähän ja ulisee x-filesin tunnaria sen sadannen kerran samalla peruuttaa hiljaa varjoihin*
...ketä lie oot seurannu..mun pöwwö on ihan kuosissaseurasin sun (kisu)karvavanaas sinne
Millä fiiliksillä uuteen kotiin ?Tulipas mieleen, että se olis viikon päästä mulla muuttokin
Mä oo mikkään perwo ujo & viatonhaahahaahaa mä en voi uskoo tätä kisu ja kais on the ketjun uuet pervot ''Ne'' sai teiät *vetää foliohatun päähän ja ulisee x-filesin tunnaria sen sadannen kerran samalla peruuttaa hiljaa varjoihin*
oispa mullakinTulipas mieleen, että se olis viikon päästä mulla muuttokin