Boobabe
Täytetty patonki, nam.Grillimaggaraa, nam
Täytetty patonki, nam.Grillimaggaraa, nam
Mulla oli teetä.Päiväkahvia
Mulla oli teetä.
paljokas
Mä oon pitkin päivää kitannu teetä ja nyt huomasin, että vihreä tee loppui *ufopääkkönen*...ja nyt vaan teki mieli saada
Sitä ihteesä
Mä join kahvia aamulla ja keskipäivän aikaan.
Mä oon pitkin päivää kitannu teetä ja nyt huomasin, että vihreä tee loppui *ufopääkkönen*...ja nyt vaan teki mieli saada
Sitä kahvia
..yyymmmhh...sitäkin sitten vissiin..syntinen oonpaljokas
sitä on olemassa semmosta ainetta jota lorahutetaan löylyveden joukkoon, sillä saa koivun tuoksua saunaanPihamaalle hilpasen kohta laittamaan kynttilät lyhtyihin ja...saunapuitakin voisin varuiksi napsia pienemmiksi...tuo yksi saunojahirmu kun kuitenkin varmaan tahtoo ja haluu löylyihin
Lettipäisenä tytönhupakkona en ihan ollut näin hurja ja tykästynyt sanomiseen, vallankaan mummilassa missä löylyt oli kipakat ja ylälauteilla oli oltava että kunnolla saa löylyn tehot itellensä...ja mummi vielä hutki vastalla menemään... Vaan kyllä mä hilpasin useasti, ravasin kuulema suorastaan alvariinsa, lattiatasolle ja upotin pääni kylmään vesisaaviin ja sinkautin litimärät hiukset kaaressa plätsähtäen pitkin selkääni, tosin sitä ennen olin ehtinyt roiskauttaa sitä vettä pitkin lauteita ja seiniä ja kattoakin
Nyt oiskin ihanaa kun olis vielä vastakin saunassa, jos ei muuta niin tuoksua antamassa...
Niinpä muuten onkin, mutta kun tästä pääkkösestä on kyse niin se on luojassa milloin semmonen aine erehtyy päätymään tähän osoitteeseensitä on olemassa semmosta ainetta jota lorahutetaan löylyveden joukkoon, sillä saa koivun tuoksua saunaan
niin on . tääl on tyttömäisesti säännöllisessä käytössä eucalyptys ja terva.sitä on olemassa semmosta ainetta jota lorahutetaan löylyveden joukkoon, sillä saa koivun tuoksua saunaan
tervan vois ainaski mun viilaani lukea jämerän miehekkäisiinki tuoksuihinniin on . tääl on tyttömäisesti säännöllisessä käytössä eucalyptys ja terva.
eulaplaahsta käytetään flunssassa nokkaa aukomaantervan vois ainaski mun viilaani lukea jämerän miehekkäisiinki tuoksuihin
eulaplaahsta en oo ihan varma...
no pirskatti, sehän saattaa vain tepsiä siihen vaikka kuinka hyvineulaplaahsta käytetään flunssassa nokkaa aukomaan
No joo tollasii päiviä tulee joskus,tekee mieli mennä peiton alle vaan. Huomenna uus parempitänään tuntuu kaikki menevän pieleen, pitäis varmaan mennä vaan nukkumaan ja yrittää huomisaamuna uudelleen
Kerropa terkkusii !vaihoin äsken yhes facen ryhmässä muutaman saman arielin kanssa
äijjä on hengissä ja voi paksusti
Tervan tuoksuhan on aivan mahtava !niin on . tääl on tyttömäisesti säännöllisessä käytössä eucalyptys ja terva.
No hei, linkki tuo ja linkki vie sinne varmasti uudestaan jatkossakin , veikkaan että ottavat teidät avosylin vastaan toistekin!Ja nainpa linkka kuljettaa meita kovaa vauhtia kohti kotia. Harmi, ettei saatu kissalle ruokkijaa ja voitu olla pidempaan. En voi tarpeeks hehkuttaa hauskuuden maaraa, kavi kyl ihan minilomasta
Sielun rikkinaisyysaste oli joulun jalkeen aika suuri, mutta eheytymista on havaittavissa.