The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen tapahtui jotain outoa ja yllättävää joka laukas kuukauden murheet pois kertarykäsyllä...en ees muista millon viimeks olen itkenyt niin paljon kuin itkin tossa yöllä ennen nukahtamista..siis helpotuksesta..varmaan sen takia nyt väsyttää niin paljo:oops:

Täytyy vaan nyt pittää se pieni toivo yllä, että asiat suttaantuis tästä etteenpäin ja alkais sujumaan vaan entistä paremmin:love::oops:
 
Eilen tapahtui jotain outoa ja yllättävää joka laukas kuukauden murheet pois kertarykäsyllä...en ees muista millon viimeks olen itkenyt niin paljon kuin itkin tossa yöllä ennen nukahtamista..siis helpotuksesta..varmaan sen takia nyt väsyttää niin paljo:oops:

Täytyy vaan nyt pittää pieni toivo yllä, että asiat suttaantuis tästä etteenpäin ja alkais sujumaan vaan entistä paremmin:love::oops:
Halaus :love: joskus kyllä itku puhdistaa ja olo helpottuu,asiat tuntuu valoisammalta
 
Eilen tapahtui jotain outoa ja yllättävää joka laukas kuukauden murheet pois kertarykäsyllä...en ees muista millon viimeks olen itkenyt niin paljon kuin itkin tossa yöllä ennen nukahtamista..siis helpotuksesta..varmaan sen takia nyt väsyttää niin paljo:oops:

Täytyy vaan nyt pittää se pieni toivo yllä, että asiat suttaantuis tästä etteenpäin ja alkais sujumaan vaan entistä paremmin:love::oops:
*halaan*

Itkulla on se on tyhjentävän parantava ja puhdistava voimansa...pienin askelin ja ajatuksin eteenpäin, olipa sinulla sitten mitä tahansa mielen päällä...
 
Mä lähden esivalmistelemaan sapuskaa eli keittiössä humpat kohdilleen (y)

..tosin toi yks hurmuri ja mä kipuillaan tässä aika tavalla tuon upean auringonpaisteen edessä...varmaan on pakko käydä ulkona tekemässä nassuliikkeitä kun tuolla vaan on niin kaunista:love:*ihan tohkeissaan*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Vitsi taalla on ihan sikakivaa. Pelattiin asken tadin ja poikasen kanssa sellasia kasien lapsytysleikkeja mita harrastettiin kersana, et eka kammenselat vastakkain, kadet ristikkain yhteen, kammenet vastakkain, taputus jne. Oli ihan superhauskaa, sit testattiin toimiiko vartalonhallinta et lapsyttais jalkapohjia vastakkain ristiin, selalla maaten. Mista vetoa, et illalla on kaikki paikat ihan jumissa ja kipeena :D Aaa en kesta. Haluun tulla tanne useemminki leikkimaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä