Ei mulla oo mitään salattavaa.Joo,laita sille yksäriä
Ei mulla oo mitään salattavaa.Joo,laita sille yksäriä
Tuppikulleja vai? Ai sie oot sammaa viissenttisten porukkaaSä sotke mut Rättiin, luulisin.
Sehän se kehuu niitä juttuja.
Eikä vissiin ees oikein mittään piilotettavaakaanEi mulla oo mitään salattavaa.
..eeeet uskalla, et uskalla, et uskalla, et uskalla*havahtuu komeron etsimisestään*Ei mulla oo mitään salattavaa.
No älä nyt.Eikä vissiin ees oikein mittään piilotettavaakaan
En uskallakaan...eeeet uskalla, et uskalla, et uskalla, et uskalla*havahtuu komeron etsimisestään*
Kattokaa nyt mitä te saitte aikaan jutuillanne Majuri pelästyi!!!Kauheeta
O,ihan se sinäkin mukana. Vai etkö, muka?Kattokaa nyt mitä te saitte aikaan jutuillanne Majuri pelästyi!!!
Wohoo!!Mie niin tiesin*joraa pitkin olkkarin lattiaa*...onnex tuli tehtyä tänään lottokin, miljuunat on niin munEn uskallakaan.
Saanks mä ny tulla sun peiton alle suojaan pahoilta vaikutteilta?Kattokaa nyt mitä te saitte aikaan jutuillanne Majuri pelästyi!!!
saat koko peiton tänä yönä..mulla on sen verran kuuma että nukun nakkena ja otan pelkän pussilakananSaanks mä ny tulla sun peiton alle suojaan pahoilta vaikutteilta?
Jospa nyt pysyisit pois tämän kerran.Saanks mä ny tulla sun peiton alle suojaan pahoilta vaikutteilta?
sielläkö on olotilat niin kohdillansa että värkki on kihahtanut hattuseen....Iltaa pimppipäät
Ei mun päissä ole pimppiiIltaa pimppipäät
Kyllä kuule uskaltaisin, jos olisin vähänkään rohkeampia ja muutenkin.Wohoo!!Mie niin tiesin*joraa pitkin olkkarin lattiaa*...onnex tuli tehtyä tänään lottokin, miljuunat on niin mun
..mutta jos uskaltaisit niin koko saitti menis ihan kaatokuntoon...senkin tiiän*nyökkää pontevana*
ei niin, sun päissä on pekoniaEi mun päissä ole pimppii
ei niin, sun päissä on älyä
I know, I know ...Kyllä kuule uskaltaisin, jos olisin vähänkään rohkeampia ja muutenkin.