Elä ees houkuttele moisella kiusalla Olis kyllä ihana päästä eteläänNo mentäiskö?
mutta epek sanoi jo lähtevänsä sun mukaan joten mä jään Suomeen freezecatin kanssa itkemään katkeria kyyneliä lumihankeen
Elä ees houkuttele moisella kiusalla Olis kyllä ihana päästä eteläänNo mentäiskö?
Ei ollu lähössä kuulemma, mennään kahestaanNiin minäkin, mutta jos Elena lähtis.
Mulla edelleen tässäMul 53.
Pidin saunatauon, kohta kersa petiin, sit iltapalaksi pitsaa ja tsih. Ollaan hameenlinnassa sukuloimassa. Mulla on ihan siedettavakin sukuhaara
Vitsi, kuinkahan monta lapsuuden kesaa ja lomaa taalla on tullu vietettya. Oon kayny viimeks varmaan sillon kun oon odottanu puolikasta ihan alussa, muistan ku esittelin just tuoreita ultrakuvia tadille ja sen miehelle.
olinpas mutku sä tuuppasit mut pois jonostaEi ollu lähössä kuulemma, mennään kahestaan
No kiitos nyt sullekin...*lähtee ettimään sitä eilistä komeroa jos vielä löytäs itellensä tervaa ja höyheniä jajaja...great big ballseiksi kun ei niin millään pysty kykenemään muuttumaan..*Elä ees houkuttele moisella kiusalla Olis kyllä ihana päästä etelään
mutta epek sanoi jo lähtevänsä sun mukaan joten mä jään Suomeen freezecatin kanssa itkemään katkeria kyyneliä lumihankeen
Mentäiskö sitte Eilattiin Israeliin, Sinä ja minä?Elä ees houkuttele moisella kiusalla Olis kyllä ihana päästä etelään
Ai niin sie ookki nainen ja saat vaihtaa mielipidettä tasalta ja puolelta!?olinpas mutku sä tuuppasit mut pois jonosta
Onhan se poikarakkaus kaunistaMie voisin lähtiä!
awwww siinä kanssa mies joka just uhos ettei jätä pakkasia ja nyt sitten haluaakin lähtee MUN paikalla etelänlämpöönEi ollu lähössä kuulemma, mennään kahestaan
aina vaan paranee ehotuksetMentäiskö sitte Eilattiin Israeliin, Sinä ja minä?
Eiku kesällä?awwww siinä kanssa mies joka just uhos ettei jätä pakkasia ja nyt sitten haluaakin lähtee MUN paikalla etelänlämpöön
Awww..Mentäiskö sitte Eilattiin Israeliin, Sinä, Epek ja minä?
No Floridaan sitte, siellä on turvallista ja lämmintä.Pitäis mennä nukkumaan..väsyttää niin että nauran täällä vaan ja tiiä yhtään mihin tässä vielä suostun kun tarpeeks ehotellaan mun väsyneille aivoille kaikkea kivaa
Awww..
Minun täytyy päästää teidät ihan kolmestaan sinne freezecatin ja Elenan kanssa
Itse olen menossa Alta- vuonolle myrskyihin, viime kerran "neardeth" tilanteesta onkin jo liikaa aikaa
Kylläpä sulla on ihania ehotuksia ja ihan tosissaan houkuttelevia paikkoja...No Floridaan sitte, siellä on turvallista ja lämmintä.
Sinä ja minä, jookos?
Niin muuten luuli hahahahahaa awwww epek, kyllä nyt varmaan nolottaaEpek luuli Algomaa tytöksi
En luullutEpek luuli Algomaa tytöksi
Pitäiskö mun näyttää hänelle, että oon poika?Epek luuli Algomaa tytöksi
Oi onhan se paksu ja pitkä jaj jajaja suonikas?1!!!Pitäiskö mun näyttää hänelle, että oon poika?
Joo,laita sille yksäriäPitäiskö mun näyttää hänelle, että oon poika?
Sä sotke mut Rättiin, luulisin.Oi onhan se paksu ja pitkä jaj jajaja suonikas?1!!!
Sillä en ala kattelemaan mitään tuppikulleja.