The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:eek:...eikä minnekään etelään nyt kun on talvi heppeimmillään!! Oikeesti - luonto, koko seutukunta niin nättinä; puut kauniissa huurremekoissaan, päivällä aurinko huolehti hankitimanttien kimalluksista..ja että kun ulkoa saa itellensä nuin vain pirtsakan olosen*ihan tohkeissaan*:)

En lähde vaan jään ja nautin :love:
höpöhöpö..Ruutis biffaa matkat sulle ja mulle fijille...otetaan vielä Kais ja Boobsi ja ketjun tytöt mukkaa niin johan kelepaa. Oikeeta girlpoweria kaks viikkoo!!!:love::love:
 
Ai ei ollut kylmää! Vähintään -20c joka puolella Suomea! Pysyn sisällä :cautious:
Ihanat värikkäät villasukat kyllä lämmittää jalkoja :)
No ei mulla ollut kylymä :)...mutta jos sä oot mennä kouhottanu vaan speedot jaloissa niin ehken hiukka on ollu holotna:unsure:

Mulle tuli kuumakin, pitkähihainen pusero oli aivan liikaa...


..mutta villasukat on in(y). Ja niitten nyt pitääkin olla värikkäät :)
 
höpöhöpö..Ruutis biffaa matkat sulle ja mulle fijille...otetaan vielä Kais ja Boobsi ja ketjun tytöt mukkaa niin johan kelepaa. Oikeeta girlpoweria kaks viikkoo!!!:love::love:
No seura nyt ois mucho buenoo:love:..mutta mä en missään biitsillä viihdy:barefoot:..uimassa toki voin käydä mutta kyllä mä viipottelisin pitkin ja poikin paikallisten riesana pulisemassa ja nuuskuttelemassa tuoksuja ja pällistelemässä ja hortoilemassa ympäriinsä ja maistelemassa makuja :)...


..mutta *sipisee pikkusesti ja pikkasena* talvi nyt vaan on:love:
 
No seura nyt ois mucho buenoo:love:..mutta mä en missään biitsillä viihdy:barefoot:..uimassa toki voin käydä mutta kyllä mä viipottelisin pitkin ja poikin paikallisten riesana pulisemassa ja nuuskuttelemassa tuoksuja ja pällistelemässä ja hortoilemassa ympäriinsä ja maistelemassa makuja :)...


..mutta *sipisee pikkusesti ja pikkasena* talvi nyt vaan on:love:
Just tollleen minäkin tekisin..uimaan pitäs päästä ja hetkeks rannallekin naattimaan mutta sitten taas menoks:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Oiski kartano missä vois asua:love::love: Kulkisin aina iltasin ettimässä haamuja niiltä käytäviltä ja kattelisin menneiden aikojen kuluttamia tauluja seinillä...:love:
Ja pjaiskot :D...istua tutajaisit hiukset pörröllään joka suuntaan ja halaisit jättityynyä horkassa vapisten ja säpsyen jokaista rapsahdusta ja kolahdusta...

Eri juttu jos siinä semmonen mörkiäissyötti ois sitten(y)...
 
Joo, ne on niin ihania:love: tänä aamuna kun heräsin ennen 7ää se tajus että olen valveilla ja tuli kurnupuskemaan naamaa niin kovaa, että kulmahampaat rapsas poskee:love::love:
Meillä toi toinen kissa nukkuu kainalossa ja välillä tunkee käpäläänsä suuhun,silmään tai nenään. :D Leipoo missä vaan on paljasta ihoo tai kutittaa joko hännällään tai viiksillä tai jahtaa varpaita peiton alla. Mutta ihania on,en luopuisi.:love:
 
Pelin läpäisy:
81 / 393 (20.6%)

Sijoitus:
3158 / 11038
Mul 53.

Pidin saunatauon, kohta kersa petiin, sit iltapalaksi pitsaa ja tsih. Ollaan hameenlinnassa sukuloimassa. Mulla on ihan siedettavakin sukuhaara :love:
Vitsi, kuinkahan monta lapsuuden kesaa ja lomaa taalla on tullu vietettya. Oon kayny viimeks varmaan sillon kun oon odottanu puolikasta ihan alussa, muistan ku esittelin just tuoreita ultrakuvia tadille ja sen miehelle.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä