puoli kuudesta, vähemmän ylpeänä.Huomenta!
Ja olen mä ollut jo puoli kymmenestä hereillä. *ylpeänä itsestään*
Min laitoin sulle just viestiä watsappiin!puoli kuudesta, vähemmän ylpeänä.
mikäs sen nimi oli sillon kun se on koiran muodossa suomeks ja englanniks?Mikähän tuo Siurus Mustaan liittyvä kuusikirjaiminen sana on Hjälp.
Onko siulla kaikki palstalaiset watsappi kavereina? Ennenkin huomannu kun olet jollekin ilmoittanut laittaneesi. Kumma ettei he nää niitä muuten kuin siten että huudat täällä laittaneesi. Haluatko jotenkin ylpeillä sillä että palstalaiset on sinu kans watsappi kavereina.Min laitoin sulle just viestiä watsappiin!
miks pitää olla piikikäs toiselle?Onko siulla kaikki palstalaiset watsappi kavereina? Ennenkin huomannu kun olet jollekin ilmoittanut laittaneesi. Kumma ettei he nää niitä muuten kuin siten että huudat täällä laittaneesi. Haluatko jotenkin ylpeillä sillä että palstalaiset on sinu kans watsappi kavereina.
Pusmiks pitää olla piikikäs toiselle?
ja voin kertoa että mä en ole raffin whatsappissa...sitä paitsi on täällä turhemmistakin asioista huudeltu
enkä määmiks pitää olla piikikäs toiselle?
ja voin kertoa että mä en ole raffin whatsappissa...sitä paitsi on täällä turhemmistakin asioista huudeltu
auta mieluummin tossa relaatiossa raffia ja mua, että päästään eteenpäin.
Anturajalka, mutta se on liian pitkä. Padfoot englanniks (google onkaveri), mut molemmat on lian pitkiä.mikäs sen nimi oli sillon kun se on koiran muodossa suomeks ja englanniks?
Varmaan kohta olet sinäkin kun ilmaisit ettet ole.Tuntuu keräilevän niitä.miks pitää olla piikikäs toiselle?
Totta kai haluan. Saan siitä kiksit ja kovaa ylemmyydentunnetta, ku oon niin siisti tyyppi, et tunnen kaikki irlissä ja voin watsappailla ja leuhkia sillä täällä. Miks muuten?Onko siulla kaikki palstalaiset watsappi kavereina? Ennenkin huomannu kun olet jollekin ilmoittanut laittaneesi. Kumma ettei he nää niitä muuten kuin siten että huudat täällä laittaneesi. Haluatko jotenkin ylpeillä sillä että palstalaiset on sinu kans watsappi kavereina.
no se nyt ole sulta mitenkään hei pois jos niin tekiskin, sitä paitsi saispa ainakin nopeemmin apuja relaatiossaVarmaan kohta olet sinäkin kun ilmaisit ettet ole.Tuntuu keräilevän niitä.
niin olikin eli ei liity nekään...Anturajalka, mutta se on liian pitkä. Padfoot englanniks (google onkaveri), mut molemmat on lian pitkiä.
Vai voisko olla vaan semmonen perus "just laitoin sulle viestiä ja ilmestyitkin tänne"?Varmaan kohta olet sinäkin kun ilmaisit ettet ole.Tuntuu keräilevän niitä.
oot vaan kateellinen kun jollain on kavereita.Onko siulla kaikki palstalaiset watsappi kavereina? Ennenkin huomannu kun olet jollekin ilmoittanut laittaneesi. Kumma ettei he nää niitä muuten kuin siten että huudat täällä laittaneesi. Haluatko jotenkin ylpeillä sillä että palstalaiset on sinu kans watsappi kavereina.
Se oli se tällipajun alla oleva piilopaikka.no se nyt ole sulta mitenkään hei pois jos niin tekiskin, sitä paitsi saispa ainakin nopeemmin apuja relaatiossa
niin olikin eli ei liity nekään...
Mikäs se oli se mökki mihin Lupin laitettiin nuorena aina kun se muuttui ihmissudeks?
Kyllä minulla on toisin kuin sinullaoot vaan kateellinen kun jollain on kavereita.
Niin oli mutt mikä sen nimi oli? joku ärjyvämökki se oli tai huojuva tölli?Se oli se tällipajun alla oleva piilopaikka.
miksi noin myrtsinä? Oota laitan sulle biisin mikä piristääKyllä minulla on toisin kuin sinulla
tuntuu olevan.Sinulla tuskin on netin ulkopuolella ketään,palstanaisia vaan watsappikavereina.
Näkeehän se ihminen sen viestin ilman että täällä siitä kerrot. Haluat vain että kaikki näkee että tunnet muka kaikki.Vai voisko olla vaan semmonen perus "just laitoin sulle viestiä ja ilmestyitkin tänne"?
Hmm joku on nyt pahalla tuulellaNäkeehän se ihminen sen viestin ilman että täällä siitä kerrot. Haluat vain että kaikki näkee että tunnet muka kaikki.
Voidaan sopia niinkin.Näkeehän se ihminen sen viestin ilman että täällä siitä kerrot. Haluat vain että kaikki näkee että tunnet muka kaikki.
Rääkyvä röttelö!Niin oli mutt mikä sen nimi oli? joku ärjyvämökki se oli tai huojuva tölli?
ei sekkään käy mihinkääRääkyvä röttelö!