joo ku se yks tuntematon alko stalkkaa niin mä sitten intouduin stalkkaan muitakin...en tosin tiiä mitä se meinaa mutta ihan samaJa Ellukin on miun tisseillä
mää oon kyllä peppumiäsAI Ruutis ja Majuri
tääl oli mulla ja haukulla vattat ihan sekaisin kun rehuja syötiin uusvuosi. haukku kyl tykästyi kukkakaaliin.Paljon paremmin ku banaaneilla ja klementiineillä. Soijassa, pavuissa ja pähkinöissä on sentään jotain ravintoarvojakin.
No ei kaikki voi tykätä kaikesta.älä välitä aksun mielipiteistä mittää, potterit on ihania ja nuo miehet niistä mittää ymmärrä
mulla löytyy kanssa sellanen kangasreppumää oon kyllä reppumiäs
sitä määkin olen ihmetellyt..mitä pahhaa harri kellekään on tehnyNo ei kaikki voi tykätä kaikesta.
Mut en silti tajua, miten voi olla rakastamatta Potteria.
Tuleeko haukku pöydän ääreen syömään vai ootteko vierekkäin lattialla kontallaan?tääl oli mulla ja haukulla vattat ihan sekaisin kun rehuja syötiin uusvuosi. haukku kyl tykästyi kukkakaaliin.
mut eiköhän palata normaaliin. eli kipot vierekkäin ja lihalla täytettynä.
mulla löytyy kanssa sellanen herkkupeppu
Hyvämää oon kyllä peppumiäs
jorma on vissiin alapeukutellu lähes kaikkia viime päivätMinuu ei kyl kukaan seuraa.
Alapeukkuja sensijaan tuli rypäs joltain himputin Jormalta.
kyllä mä suakin stalkkaan, mee vaikka kattomaanMinuu ei kyl kukaan seuraa.
Alapeukkuja sensijaan tuli rypäs joltain himputin Jormalta.
tuota ees tarvii muokata pahemminmun jorma on vissiin alapeukutellu lähes kaikkia viime päivät
Meillä mies tykkää ja on ostanut kirjat ja lukenut ja katsonut leffat moneen kertaan. Itse en niin tykkää.No ei kaikki voi tykätä kaikesta.
eltsulla melko pitkät biisit
Keksin kuunnellessani monen monta tapaa tyyliin minä, jakkara ja köysi....toi on yksi parhaimmista..kuuntele
Ja sä taisit saada mut punastumaan.jorma on vissiin alapeukutellu lähes kaikkia viime päivät
on se aamuyöstä vähän yläpeukutellukkituota ees tarvii muokata pahemmin
ei koirat saa pöydältä ottaa. lattialla syödään.Tuleeko haukku pöydän ääreen syömään vai ootteko vierekkäin lattialla kontallaan?
Laitan sulle muuten kohta wassappiin kuvan! Tuli tästä keskustelusta nyt mieleen.
Senkin Jorma.jorma on vissiin alapeukutellu lähes kaikkia viime päivät
No mikä se sinuaki vaivaaMeillä mies tykkää ja on ostanut kirjat ja lukenut ja katsonut leffat moneen kertaan. Itse en niin tykkää.
Ja vieläki oot siinä kirjottelemassa? Ei se sitte niin huono biisi voinu olla.Keksin kuunnellessani monen monta tapaa tyyliin minä, jakkara ja köysi.
Tykkään dekkareista ja scifistä, sori soriMinen oo saanu alapeukkuja sitten knutin, mut yhen seuraajan sain. En kyl tiiä mitä seurattavaa mussaki muka on
No mikä se sinuaki vaivaa
Se on sitä ymmärtämättömyyttä.No ei kaikki voi tykätä kaikesta.
Liian lyhyt köysiJa vieläki oot siinä kirjottelemassa? Ei se sitte niin huono biisi voinu olla.