The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en sano, jäisin koukkuun niin pahasti että ei olis enää vapaa ajan ongelmia.
olen mä kerran keksiny viimesen sanan kyöpelille, vihjettä en muista mutta vastaus oli sähkönsininen.
(y)
miten sellaseen peliin voi jäähä koukkuun missä oo mittää järkee?? :eek: Et jää mihkään koukkuun, mutta voisit vilasta tonne toiselle puolelle joskus...kaiketi...ehkä...vieno kaino pyyntö...*vajoaa jalkojen juureen naama lattiassa kii*:notworthy:

niinpä...mää keksin peräti 2 sanaa siihen Harry Potteriin :cry:
Mulla on nyt 16.

Ja oon lukenu ne kirjat vaan kymmenisen kertaa läpi, kattonu leffat ainakin neljästi ja luin sen Kirotun lapsen ihan vasta muutama päivä sitten.. Täytyy selvästikin hamstrata Potterit ja lukea ne pitkästä aikaa .

En voi elää itteni kanssa jos en saa tota relaatioo tehtyä koska mm. rakastan Pottereita ja se Diana Gabaldonin Outlander -sarjan kanssa jaetulla ykkössijalla mun lempikirjoissa.

Mulla on nyt 16.

Ja oon lukenu ne kirjat vaan kymmenisen kertaa läpi, kattonu leffat ainakin neljästi ja luin sen Kirotun lapsen ihan vasta muutama päivä sitten.. Täytyy selvästikin hamstrata Potterit ja lukea ne pitkästä aikaa .

En voi elää itteni kanssa jos en saa tota relaatioo tehtyä koska mm. rakastan Pottereita ja se Diana Gabaldonin Outlander -sarjan kanssa jaetulla ykkössijalla mun lempikirjoissa.
mä oon lukenut suomalaiset potterit läpi 3x ja lontooksi vaan kerran, lehvat oon katellut monta kertaa läpi ja silti tiesin vaan kaks sanaa...olen häpeäksi ihmiskunnalle (n):notworthy::unsure:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä