Ei kai niitä nyt raadoiks tarvi panna???mieti mikä määrä porukkaa on saateltu saunan taa panemaan
Ei kai niitä nyt raadoiks tarvi panna???mieti mikä määrä porukkaa on saateltu saunan taa panemaan
en sano, jäisin koukkuun niin pahasti että ei olis enää vapaa ajan ongelmia.älä vaan sano että sinäkin pelaat relaatiota??
ite en oo kanamunaorgasmia vielä saanu mutta jos sää sanot että se on hyvä niin pakko kai se on uskoa*tuntee suurta fyysistä nautintoa*
miten sellaseen peliin voi jäähä koukkuun missä oo mittää järkee?? Et jää mihkään koukkuun, mutta voisit vilasta tonne toiselle puolelle joskus...kaiketi...ehkä...vieno kaino pyyntö...*vajoaa jalkojen juureen naama lattiassa kii*en sano, jäisin koukkuun niin pahasti että ei olis enää vapaa ajan ongelmia.
olen mä kerran keksiny viimesen sanan kyöpelille, vihjettä en muista mutta vastaus oli sähkönsininen.
mee nyt sinne saunan taa oottamaan, myö tullaan kyöpelin kanssa kohta _laittamaan_ sut aisoihin!!! *etsii piikkiruoskaa* kohta läsähtääite en oo kanamunaorgasmia vielä saanu mutta jos sää sanot että se on hyvä niin pakko kai se on uskoa
Kruttista ei kannata suututtaa,panee viel saunan taakseEi kai niitä nyt raadoiks tarvi panna???
pois se minusta, siellä on nokkosia ja sääskiäKruttista ei kannata suututtaa,panee viel saunan takana
Kruttista ei kannata suututtaa, panee viel sahapukkia saunan takana
eiku kuulema saunan takana...pssst...psssssssssssssssssssstKruttista ei kannata suututtaa,panee viel saunan taakse
siellä haisee rehellinen suomalainen paskapois se minusta, siellä on nokkosia ja sääskiä
paree panna navetassa
lupaan että en pane sua, en saunan takana enkä sen edessä
Mulla on nyt 16.niinpä...mää keksin peräti 2 sanaa siihen Harry Potteriin
Se oli sanasta sinikettuen sano, jäisin koukkuun niin pahasti että ei olis enää vapaa ajan ongelmia.
olen mä kerran keksiny viimesen sanan kyöpelille, vihjettä en muista mutta vastaus oli sähkönsininen.
*kaataa eltsun heinäkasaan*siellä haisee rehellinen suomalainen paska
mä oon lukenut suomalaiset potterit läpi 3x ja lontooksi vaan kerran, lehvat oon katellut monta kertaa läpi ja silti tiesin vaan kaks sanaa...olen häpeäksi ihmiskunnalleMulla on nyt 16.
Ja oon lukenu ne kirjat vaan kymmenisen kertaa läpi, kattonu leffat ainakin neljästi ja luin sen Kirotun lapsen ihan vasta muutama päivä sitten.. Täytyy selvästikin hamstrata Potterit ja lukea ne pitkästä aikaa .
En voi elää itteni kanssa jos en saa tota relaatioo tehtyä koska mm. rakastan Pottereita ja se Diana Gabaldonin Outlander -sarjan kanssa jaetulla ykkössijalla mun lempikirjoissa.
*kamppaa Ruutiksen perässä ja antaa heinäpesut**kaataa eltsun heinäkasaan*
Kohta katsotaan miten ne vanhat vielä ruikkii.mee nyt sinne saunan taa oottamaan, myö tullaan kyöpelin kanssa kohta _laittamaan_ sut aisoihin!!! *etsii piikkiruoskaa* kohta läsähtää
no sillähän mää sinne sut alunpitäenki nakkasin*kamppaa Ruutiksen perässä ja antaa pesää*
Aika ronkelilupaan että en pane sua, en saunan takana enkä sen edessä
Nii just, tiiä vaikka tuo lannottais naapurinpellotkin vanukkaallaanKohta katsotaan miten ne vanhat vielä ruikkii.
kas kun ei vielä talon tyttäriäkiNii just, tiiä vaikka tuo lannottais naapurin emännänki vanukkaallaan
Kerrankin ois irronnutniimpä