The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tätä määki oon nuilta meiän lapsilta oottanu ja toivonu, vaan ei mitään :cry: Vinkuvat ja sotkevat vaan :mad:

Tosin eihän niillä oo käsiä vaan käpälät, mikä hidastanee kahvinkeittimen käyttöä :cautious:
Siitä vaan sitten tassuille sopivaa kahvinkeitintä kehittelemään ja patentoimaan. Tiiä vaikka löisit rahoiksi. Oon varma, että monet koiranomistajat ois tästä mielissään. Käsittääkseni niitä on kuitenkin osaavissa käsissä helpompi ja nopeampi kouluttaa, kuin esim. lapsia ja miehiä.

Tätä määki oon nuilta meiän lapsilta oottanu ja toivonu, vaan ei mitään :cry: Vinkuvat ja sotkevat vaan :mad:

Tosin eihän niillä oo käsiä vaan käpälät, mikä hidastanee kahvinkeittimen käyttöä :cautious:
Joo mut jos koira ei opi keittämään kahvia niin vika on opetuksessa.
Täytyyhän toi osata?
Vaimokin ton osaa?

Ja koira sentään oppii melkein mitä tahansa nopeammin kuin vaimo.

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005031418.html?utm_medium=social&utm_content=www.hs.fi&share=1af2b98197241bb1247e4133e573bdbe&utm_source=t.co&utm_campaign=tweet-share

Ullatus, että herra Hakkarainen katuu sanojansa het kun ois sanktiota luvassa. Hakkarainen vois juosta vaik pää edellä puuhun, poistua eduskunnasta ja menettää samalla äänioikeutensa, ettei äänestämällä pystyisi edes välillisesti edesauttamaan kaltaistensa vatipäiden päätymistä eduskuntaan.
vihapuhetta.

Päivää ketjuun :love:
Elenalle iso halaus,ikävät uutiset ja useat kerralla on kyllä pyllystä.

Hyii kun täällä on kylymä, n - 20 ;)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Lapsi, tuo ehtymätön ilon ja luovuuden lähde o_O
Tiedote kotirintamalta: oli sitten pakko kokeilla, miltä tuntuu laittaa toinen jalka vessanpönttöön [päätä seinään hymppä].
Kauhea parku (hoksasi sen oleva aika epämiellyttävää) ja sitten on siistitty lasta ja vessaa ja märät pikkumatot pyykkikoneeseen. Koulu alkaa taas onneksi kohta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä