The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Min postasin faceen kuvaan herkkuja notkuvasta pöydästä, ku pidettiin poikasen ja tovereiden kanssa leffailta :p

Savannin tarjoilema menu sisälsi:

Ruisleipäpaloja hummuksella, kylmäsavutofulla ja kurkulla
Sämpylöitä jääsalaatilla ja juustolla
Ruissipsejä ja dippikasviksia (porkkana, kurkku, kirsikkatomaatti, kesäkurpitsa)
Hummusta ja kahta eri dippiä
Oreo-keksejä
Vadelma-bonaquaa
Ei mitään mulle sopivaa. En nyt tiedä, voiko tästä tykätä :oops::D

Huomenta!

Tänään tunnin aiemmin hereillä kuin eilen. Oikea suunta!
Min nukuin tänään vaan 1,5h yli herätyskellosta. Vaikka olin jo yhden aikaan/jälkeen nukkumassa. Ennen puolta kahta taju kankaalla kuitenkin JA menin sänkyyn pois läppärin ääreltä jo ennen puoltayötä.
Herätessäni lapsi pelasi taas pleikkaria, oli ottanut oma-aloitteisesti aamupalaakin: vieraiden tuomat suklaat ja popokornit.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Min nukuin tänään vaan 1,5h yli herätyskellosta. Vaikka olin jo yhden aikaan/jälkeen nukkumassa. Ennen puolta kahta taju kankaalla kuitenkin JA menin sänkyyn pois läppärin ääreltä jo ennen puoltayötä.
Herätessäni lapsi pelasi taas pleikkaria, oli ottanut oma-aloitteisesti aamupalaakin: vieraiden tuomat suklaat ja popokornit.
Sun lapsi kuulostaa ihan mun kuopukselta!

"Ei mulla oo nälkä" kun kyselen mitä aamupalaksi. No eikai niin, kun neiti on kiskonut edellisillan sipsinjämät ja puoli pakettia joululahjakonvehtejaan.

NYT AaKoo ota itseäsi niskasta kiinni ja jätä kaksi viimeistä viinapulloa juomatta.
Katso tuota tyhjien pullojen rivistöä ja mieti miten hemmetissä 70 kg mies voi vetää tommoisen määrän viinaa ja vielä pysyä hengissä.

Sitäpaitsi sinulla on sunnuntaina treffit joita et totisesti tahdo mokata ainakaan viinan vuoksi. Osaat mokata ne ihan ilman viinaakin.

Jos nyt laitat korkin kiinni niin sulla menee seuraavat kolme vuorokautta toipumiseen. Joten saattaa olla, että jo sunnuntaina edes hieman muistutat ihmistä.
Ja muista käyttäytyä hyvin vaikka vaikeaa se sulle onkin. Mielesi kumminkin tekisi olla perwo. Tai ainaskin toivot, että treffikumppani olis tarpeeksi perwo. Kunhan ei vaadi viiskymppiseltä mieheltä liikoja.

Niin ja hyvää päivää kettinkiin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
NYT AaKoo ota itseäsi niskasta kiinni ja jätä kaksi viimeistä viinapulloa juomatta.
Katso tuota tyhjien pullojen rivistöä ja mieti miten hemmetissä 70 kg mies voi vetää tommoisen määrän viinaa ja vielä pysyä hengissä.

Sitäpaitsi sinulla on sunnuntaina treffit joita et totisesti tahdo mokata ainakaan viinan vuoksi. Osaat mokata ne ihan ilman viinaakin.

Jos nyt laitat korkin kiinni niin sulla menee seuraavat kolme vuorokautta toipumiseen. Joten saattaa olla, että jo sunnuntaina edes hieman muistutat ihmistä.
Ja muista käyttäytyä hyvin vaikka vaikeaa se sulle onkin. Mielesi kumminkin tekisi olla perwo. Tai ainaskin toivot, että treffikumppani olis tarpeeksi perwo. Kunhan ei vaadi viiskymppiseltä mieheltä liikoja.

Niin ja hyvää päivää kettinkiin.
Huomenta :coffee: Kaada juomaton viina lavuaarista alas.

• Tykkää
Reactions: 0roosa0 ja Elena777
Eikös nyt ole joululoma opiskeluista? Mihin sulla on kiiru lomapäivänä, vekkari laatikkoon piiloon.
On toki, mutten aatellut ottaa enempää lomaa vanhemmuudesta nyt kun toi pershed.. rakkauden hedelmä oli just viikon poissa. En oikeesti tykkää siitä, et kersa joutuu hillumaan tääl itekseen ku mää vetelen sikeitä puolille päivin. Ja koulu alkaa JO parin viikon päästä, niin tässä nyt ois tovi aikaa uhmata kohtaloa ja koittaa saada unirytmiä kondikseen ennen ku alkaa oikeet aamuherätykset.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä