pakko lainata kun kohta tämä poistuu kuitenki.Oli tarkotus Krutille se laittaa.
Tottakai sen tiedän että olet mun sieluntoveri siinä asiassa. Se nyt on ihan selvä nakki.
pakko lainata kun kohta tämä poistuu kuitenki.Oli tarkotus Krutille se laittaa.
Tottakai sen tiedän että olet mun sieluntoveri siinä asiassa. Se nyt on ihan selvä nakki.
samixiiJos tää mun nykyinen mut lemppais, niin jäisin varmaan yksin. Ainakin tahtoisin olla itsekseni ehkä muutaman vuoden. Sit olisinkin jo niin vanha ettei mua kukaan huolis, mut se ois ihan ok. Välillä vois olla kiva et olis joku, jonka vois kutsua aina silloin tällöin tunniksi tai kahdeksi
ei oo muuten huano ratkasupitäskö munkin alkaa erakoks niin ei satuta itteesä enää ikinä?
En ole koskaan katsonu edes Star Warseja.
mä olen kattonut ne kaikki mutta en ole mikään fani...En ole koskaan katsonu edes Star Warseja.
En ole koskaan katsonu edes Star Warseja.
Ollaan yhdessä erakkoja.pitäskö munkin alkaa erakoks niin ei satuta itteesä enää ikinä?
Jos meidät lempataan niin saat olla mun yövieras pari kertaa vuodessasamixii
Niivvarmaan.mä olen kattonut ne kaikki mutta en ole mikään fani...
Mä taas koitan olla vonkaamatta.Mä oon senverta paljon elämäni varrella saanu siipeni, etten vonkaile, enkä tupaannu vongattavaks, mielummin möllötän yssissein kotona
Juottamassa lapsia väkisin humalaan, miks ihmeessä?Tuossa on majuri n. 30v. sitte
freddie gruukeri sai mut näkemään painajaisia ja sitten oli Psycho ja toi manaaja...tappajahain ja piraijojen jälkeen en uskaltanut mennä yhtenä kesänä uimaan kertaakaan, koska olin varma että tulen syödyksi elävältä vedessäNo voittihan se.
Kui moinenkin on päässyt unohtumaan. Joskus kasikytluvulla katseltiin noi useaan kertaan ko ei muutakaan ollut.
Tai siis oli, Painajaiset Elm Streetillä ja Manaajat ja KarateKidit ja TopGunit ja... Fletch, Hän elää!
valvo vielävähän vaan väsyttää.
Mä olin Freddy-Herran vuoksi liemessä useampanakin aamuna kun yritin selviytyä suhkusta niin nopsaan ettei pannuhuoneen pannu hurahtaisi päälle ennenko ehdin takaisin yläkertaan...freddie gruukeri sai mut näkemään painajaisia ja sitten oli Psycho ja toi manaaja...tappajahain ja piraijojen jälkeen en uskaltanut mennä yhtenä kesänä uimaan kertaakaan, koska olin varma että tulen syödyksi elävältä vedessä