The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täs muuten kaikille rakkaudenkipeille sinkkuneidoille takuuvarma vinkki, miten bongaatte hottiksen 100% varmuudella. Unohtakaa pyykit pesutuvan kuivausrumpuun, sit ku meette hakemaan niitä, niin törmäätte heti ovella iha hiton kuumaan naapuriin...





...joka on just nostellu sun alusvaatteet pois rummusta saadakseen omat romppeensa sinne.
Njjoo...Tomii ehkä jos viitsii panostaa johkin himputin alusvaatteisiin. :unsure:
 
No kerro viisaampana sitten miten niitä pidetään? Ei ketään väkisin voi pitää. Mä en tajua mistä sä oot saanu päähäs että mä en saa pidettyä,ihan ku kaikki olis aina mun vika jos mies ei pysy kuvioissa. Sori ruutis mut toi on tosi ilkeesti sanottu kun et ees tunne mua.
myönnän sekä sen että mulla ei oo hajuukaan että sen että ei ollu nätisti sanottu mutta en ilikiä noin vilipittömälle tyypille valehdellakkaan

siks tahoinki jo etupeltoon antennia
 
Tinkuliini ja Krut.

Kas kun se menee aina niin, että kun okein kovasti haluaisi sen parisuhteen niin ei ihan varmana vastaavaa toivovaa satu kohdalle. Eikä siinä sit tottavie auta mitkään sirkustemput.

Krut on todella väärä neuvomaan -saati rvostelemaan- jos on viimeksi yrittänyt jotakuta parisuhteeseen vuosikymmeniä sitten.

Ja Tinkuliini, nokka pystyyn! Sä pärjäät ilmankin. Kerrassaan kelvosti, kunnes se oikea kävelee vastaan.
 
Tinkuliini ja Krut.

Kas kun se menee aina niin, että kun okein kovasti haluaisi sen parisuhteen niin ei ihan varmana vastaavaa toivovaa satu kohdalle. Eikä siinä sit tottavie auta mitkään sirkustemput.

Krut on todella väärä neuvomaan -saati rvostelemaan- jos on viimeksi yrittänyt jotakuta parisuhteeseen vuosikymmeniä sitten.

Ja Tinkuliini, nokka pystyyn! Sä pärjäät ilmankin. Kerrassaan kelvosti, kunnes se oikea kävelee vastaan.
oot just oikeessa, mulla ei ole parisuhteista mitään käsitystä

niitä pitää olla paljon että saa sanoo ja mulla on ollu vaan 1
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä