Mun kyljet ovat vieläkin jouluaaton "pää pytyssä session" jäljiltä niin kipeät ettei viitsi nauraa.mää ainakin taas nauran täällä taustalla niin, että kylkiin sattuu
mulla meinas tulla maksamakkarat nenästä äsken (etu)pihalle kun repeilin täällä taustallaMun kyljet ovat vieläkin jouluaaton "pää pytyssä session" jäljiltä niin kipeät ettei viitsi nauraa.
taas toi pekoniorgasmistelu alkaa...
Mmmmm.... joooh...... mmmmh.... just siitä.... aaahhh joo ihanaa... ooooh, aaaaahhhh, mä tuun, mä tuuuunnnnn... JOO PEKONIIIIHHHHH!!!!!!!!!!!!! Mmmmmmmhhhh...... Oi, pekoni!taas toi pekoniorgasmistelu alkaa...
no nyt sää ton sanotRatkaisu kaikkeen on se, ettei vaan hanki niitä lapsia. Ei niistä saa ku riitoja aikaseks
Mmmmm.... joooh...... mmmmh.... just siitä.... aaahhh joo ihanaa... ooooh, aaaaahhhh, mä tuun, mä tuuuunnnnn... JOO PEKONIIIIHHHHH!!!!!!!!!!!!! Mmmmmmmhhhh...... Oi, pekoni!
keskiolutta?Mitähän hyvää ja kevyttä naposteltavaa sitä kehittelis huomenna, ku tulee muutama toveri käymään ja ois tarkotus pitää leffailtaa. Aattelin ainaki dippikasviksii, mut mihähän niiden lisäks keksis.
PekoniaMitähän hyvää ja kevyttä naposteltavaa sitä kehittelis huomenna, ku tulee muutama toveri käymään ja ois tarkotus pitää leffailtaa. Aattelin ainaki dippikasviksii, mut mihähän niiden lisäks keksis.
taas toi pekoniorgasmistelu alkaa...
Nope, ku puolikas on leffaseurana. Mitenköhän ois space cake? Suosittelisitteko?keskiolutta?
No mä olin silloin vasta 8-vuotias ja mietin vain dinosauruksia ja kissoja.no nyt sää ton sanot
olit avannu suus 23 vuotta sitten
Lapset, muuten, ovat varmaan ainoa asia mistä meillä ei eksän kanssa oo ikinä ollut minkäänlaista kinaa.Ratkaisu kaikkeen on se, ettei vaan hanki niitä lapsia. Ei niistä saa ku riitoja aikaseks
Sämpyläjauhoista sämpylöitä. Ja lisukkeeksi voista, rahkasta, valkosipulista (ja juustonjämistä) levite.Mitähän hyvää ja kevyttä naposteltavaa sitä kehittelis huomenna, ku tulee muutama toveri käymään ja ois tarkotus pitää leffailtaa. Aattelin ainaki dippikasviksii, mut mihähän niiden lisäks keksis.
awwww mitähän Ruutis ois sanonut kun sä oisit soittanut sille sellasena 8v vaahtosammuttimena ja kehoittanut pysymään sinkkuna ja ainakin lapsettomana?No mä olin silloin vasta 8-vuotias ja mietin vain dinosauruksia ja kissoja.
oisin kiitelly neuvosta ja ottanut onkeeniawwww mitähän Ruutis ois sanonut kun sä oisit soittanut sille sellasena 8 vuotiaana vaahtosammuttimena ja kehoittanut pysymään sinkkuna ja ainakin lapsettomana?
Minäkö oisin 8-vuotiaana soittanut, kun vieläkin vihaan puhelinsoittoja .awwww mitähän Ruutis ois sanonut kun sä oisit soittanut sille sellasena 8 v vaahtosammuttimena ja kehoittanut pysymään sinkkuna ja ainakin lapsettomana?
Min oon ihan onneton kaiken leipomiseen liittyvän kanssaSämpyläjauhoista sämpylöitä. Ja lisukkeeksi voista, rahkasta, valkosipulista (ja juustonjämistä) levite.
No esim. kirje tai heippalappu ois toiminu siihen maailman aikaan.Minäkö oisin 8-vuotiaana soittanut, kun vieläkin vihaan puhelinsoittoja .
No sit haet Liidelistä pari tuoretta vaaleaa leipää tai kymmenen sämpylää.Min oon ihan onneton kaiken leipomiseen liittyvän kanssa
Totta, kirjeen olisin voinut kirjoittaa. Äiti olis kyllä saattanut ihmetellä, jos olisin ruvennut kirjeenvaihtoon jonkun miehen kaa...No esim. kirje tai heippalappu ois toiminu siihen maailman aikaan.