The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No voittihan se. :)

Kui moinenkin on päässyt unohtumaan. Joskus kasikytluvulla katseltiin noi useaan kertaan ko ei muutakaan ollut.

Tai siis oli, Painajaiset Elm Streetillä ja Manaajat ja KarateKidit ja TopGunit ja... Fletch, Hän elää!
 
No voittihan se. :)

Kui moinenkin on päässyt unohtumaan. Joskus kasikytluvulla katseltiin noi useaan kertaan ko ei muutakaan ollut.

Tai siis oli, Painajaiset Elm Streetillä ja Manaajat ja KarateKidit ja TopGunit ja... Fletch, Hän elää!
freddie gruukeri sai mut näkemään painajaisia ja sitten oli Psycho ja toi manaaja...tappajahain ja piraijojen jälkeen en uskaltanut mennä yhtenä kesänä uimaan kertaakaan, koska olin varma että tulen syödyksi elävältä vedessä :D
 
Täs muuten kaikille rakkaudenkipeille sinkkuneidoille takuuvarma vinkki, miten bongaatte hottiksen 100% varmuudella. Unohtakaa pyykit pesutuvan kuivausrumpuun, sit ku meette hakemaan niitä, niin törmäätte heti ovella iha hiton kuumaan naapuriin...





...joka on just nostellu sun alusvaatteet pois rummusta saadakseen omat romppeensa sinne.
 
freddie gruukeri sai mut näkemään painajaisia ja sitten oli Psycho ja toi manaaja...tappajahain ja piraijojen jälkeen en uskaltanut mennä yhtenä kesänä uimaan kertaakaan, koska olin varma että tulen syödyksi elävältä vedessä :D
Mä olin Freddy-Herran vuoksi liemessä useampanakin aamuna kun yritin selviytyä suhkusta niin nopsaan ettei pannuhuoneen pannu hurahtaisi päälle ennenko ehdin takaisin yläkertaan...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä