The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää på kettingen!

Tuli vietettyä joulu pohjanmaalla ja paluureissulla vielä hetki hauvelinhoitajana.
Nukkumaluukkuun päästyäni postiluukusta oli putkahtanut suuresti mieltäni ilahduttava ja odottamaton joulukortti.

En jaksa kahlata ketjua kymmentä päivää takaperin, joten josko joku kiltti kertoisi tiivistelmän oleellisesta?

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Päivää på kettingen!

Tuli vietettyä joulu pohjanmaalla ja paluureissulla vielä hetki hauvelinhoitajana.
Nukkumaluukkuun päästyäni postiluukusta oli putkahtanut suuresti mieltäni ilahduttava ja odottamaton joulukortti.

En jaksa kahlata ketjua kymmentä päivää takaperin, joten josko joku kiltti kertoisi tiivistelmän oleellisesta?
Teretulemas takas!!

Tiivistelmä: pervoilua ja sairastumisia

:ROFLMAO:

Mun tavote on olla yhdeltä pyykkituvalla, ja vakaa aikomus on myös syödä oikeeta ruokaa ennen spencelle lähtöä.
Jos en kovasti väärin muista niin olin Spencen hoodeilla eilen.

Mutta en ole enää, joten pitäkää hauskaa. Se onnistuukin huomattavasti paremmin mitä kauempana minä olen.

Ja jos totta saan puhua niin nuoret ja ihanat naiset ovat seurassani hyvinkin turvassa.
Tilanne muuttuu jos pöytään eksyy viiskymppinen punatukkainen sinkkunainen.

Päivää på kettingen!

Tervetuloa takaisin :)
Johan tossa välillä itse kukin kerkes ihmettelemään, että minnekkäs meiän aksu on hävinnyt :eek: joku mietti jo että eiks pohjanmaalla toimi netti lainkaan vai misä sää oikein oot:rolleyes:

Muut on pervoillut, mä taas koittanut laittaa elämääni kohilleen ja olla siveellinen:)

Tervetuloa takaisin :)
Johan tossa välillä itse kukin kerkes ihmettelemään, että minnekkäs meiän aksu on hävinnyt :eek: joku mietti jo että eiks pohjanmaalla toimi netti lainkaan vai misä sää oikein oot:rolleyes:

Muut on pervoillut, mä taas koittanut laittaa elämääni kohilleen ja olla siveellinen:)
Plääh! Mua ny ei kukaan kaipaa koskaan missään.

Sinä taas meinaat täydellistä elämänmuutosta? Vai kui?

Plääh! Mua ny ei kukaan kaipaa koskaan missään.

Sinä taas meinaat täydellistä elämänmuutosta? Vai kui?
ohan sua kaivattu :)

Emmä kai nyt niin pervo ollut että sen takia täytyis täydellinen elämänmuutos tehä:alien:
lähinnä oon laittanut ruokailutavat ja nukkumiset kohilleen..yllättävän hankala yhistelmä kun kroppa on tottunut vähään ravintoon ja vähään unimäärään (sydän jyskyttää varsinkin öisin tosi kovaa ja kropan lämpötila on korkeempi joten mulla on koko ajan kuuma, mutta jo nyt huomaa mielialan muuttuneen paremmaksi(y)

• Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
ohan sua kaivattu :)

Emmä kai nyt niin pervo ollut että sen takia täytyis täydellinen elämänmuutos tehä:alien:
lähinnä oon laittanut ruokailutavat ja nukkumiset kohilleen..yllättävän hankala yhistelmä kun kroppa on tottunut vähään ravintoon ja vähään unimäärään (sydän jyskyttää varsinkin öisin tosi kovaa ja kropan lämpötila on korkeempi joten mulla on koko ajan kuuma, mutta jo nyt huomaa mielialan muuttuneen paremmaksi(y)
**tut mua kaipaa kukaan.

Mitä "siveyteen" tulee niin mulla on ukkomiesgeenit. Tarkoittaa sitä, että JOS seurustelen niin en tule sokeaksi. Mutta en ryntää kuola valuen jokaisen mahdollisen hameen perässä.

Mutta näin poikamiesäijänä en viitti edes näytellä mitään siveyden sipulia. Kertapimppa on parempi kuin olla täysin ilman.
Kunhan vaan ei kerää itselleen kaikkia mahdollisia ja mahdottomia sukupuolitauteja, koska semmoisista Peppi ei tykkää yhtään.

Siveys on suhteellista.

Jos en kovasti väärin muista niin olin Spencen hoodeilla eilen.

Mutta en ole enää, joten pitäkää hauskaa. Se onnistuukin huomattavasti paremmin mitä kauempana minä olen.

Ja jos totta saan puhua niin nuoret ja ihanat naiset ovat seurassani hyvinkin turvassa.
Tilanne muuttuu jos pöytään eksyy viiskymppinen punatukkainen sinkkunainen.
Mitä ne punatukkaset viiskymppiset sinkkunaiset sitten tekee? :eek:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä