Ei oo ees montaa viikkoa ku kävin peräti kaksissa uv-bileissä samana viikonloppuna Seurassa ei mitääm vikaa, mutta valaistus sai pelkäämään epilepsian puhkeamista.UltraVioletti- bileet
Ei oo ees montaa viikkoa ku kävin peräti kaksissa uv-bileissä samana viikonloppuna Seurassa ei mitääm vikaa, mutta valaistus sai pelkäämään epilepsian puhkeamista.UltraVioletti- bileet
joo. kohta nukkumaan.Uus päivä ja kaikkee.
Mä en osaa päättää nukkuisko viel hetken vai nousisko ylös jo. Heräsin juomaan ja oon nyt puolisen tuntia pohtinu tätä. Pelkään et nukun johonki yhteen-kahteen asti, jos ummistan silmäni nyt vielä.joo. kohta nukkumaan.
sama täällä.Pelkään et nukun johonki yhteen-kahteen asti
sama täällä.
tavotteena olis jonnekki kuuteen asti.
Teretulemas takas!!Päivää på kettingen!
Tuli vietettyä joulu pohjanmaalla ja paluureissulla vielä hetki hauvelinhoitajana.
Nukkumaluukkuun päästyäni postiluukusta oli putkahtanut suuresti mieltäni ilahduttava ja odottamaton joulukortti.
En jaksa kahlata ketjua kymmentä päivää takaperin, joten josko joku kiltti kertoisi tiivistelmän oleellisesta?
Jos en kovasti väärin muista niin olin Spencen hoodeilla eilen.
Mun tavote on olla yhdeltä pyykkituvalla, ja vakaa aikomus on myös syödä oikeeta ruokaa ennen spencelle lähtöä.
Tervetuloa takaisinPäivää på kettingen!
Tuli vietettyä joulu pohjanmaalla ja paluureissulla vielä hetki hauvelinhoitajana.
Nukkumaluukkuun päästyäni postiluukusta oli putkahtanut suuresti mieltäni ilahduttava ja odottamaton joulukortti.
En jaksa kahlata ketjua kymmentä päivää takaperin, joten josko joku kiltti kertoisi tiivistelmän oleellisesta?
Perwoilu ny ei ole mikään yllätys.Teretulemas takas!!
Tiivistelmä: pervoilua ja sairastumisia
Plääh! Mua ny ei kukaan kaipaa koskaan missään.Tervetuloa takaisin
Johan tossa välillä itse kukin kerkes ihmettelemään, että minnekkäs meiän aksu on hävinnyt joku mietti jo että eiks pohjanmaalla toimi netti lainkaan vai misä sää oikein oot
Muut on pervoillut, mä taas koittanut laittaa elämääni kohilleen ja olla siveellinen
ohan sua kaivattuPlääh! Mua ny ei kukaan kaipaa koskaan missään.
Sinä taas meinaat täydellistä elämänmuutosta? Vai kui?
**tut mua kaipaa kukaan.ohan sua kaivattu
Emmä kai nyt niin pervo ollut että sen takia täytyis täydellinen elämänmuutos tehä
lähinnä oon laittanut ruokailutavat ja nukkumiset kohilleen..yllättävän hankala yhistelmä kun kroppa on tottunut vähään ravintoon ja vähään unimäärään (sydän jyskyttää varsinkin öisin tosi kovaa ja kropan lämpötila on korkeempi joten mulla on koko ajan kuuma, mutta jo nyt huomaa mielialan muuttuneen paremmaksi
Yritätkö tappaa minut nauruunMuut on pervoillut, mä taas koittanut laittaa elämääni kohilleen ja olla siveellinen
Mitä ne punatukkaset viiskymppiset sinkkunaiset sitten tekee?Jos en kovasti väärin muista niin olin Spencen hoodeilla eilen.
Mutta en ole enää, joten pitäkää hauskaa. Se onnistuukin huomattavasti paremmin mitä kauempana minä olen.
Ja jos totta saan puhua niin nuoret ja ihanat naiset ovat seurassani hyvinkin turvassa.
Tilanne muuttuu jos pöytään eksyy viiskymppinen punatukkainen sinkkunainen.