Sehän se vasta parasta lannotetta on ruusuille(kkin)!Ei paskasta ruusua saa millään ilveellä
Sehän se vasta parasta lannotetta on ruusuille(kkin)!Ei paskasta ruusua saa millään ilveellä
..etta kolome pulloa on liian vahanEi paskasta ruusua saa millään ilveellä
Mie en etes yritakaan talla koorillani orientoitua ...se menee just sillain kuin meneekin eli hiien vauhdikkaasti ja yllarimomentteja joko vaistellen tai kopiksi ottaen
Mitäpä sitä täsä. Pientä yritystä orientoitua uuteen vuoteen. Uusia plänejä
Itseasiassa käytin sanaa retro väärässä yhteydessä koska tässähän kyse oli aidosta vanhasta kappaleesta.Oohan tässä vähän jopa vieläki retrompi ote
Ei haittaa, mä oon vielä mestoillaNo perkele ko oisin lukenut tän aikasemmin, just kotiuduin vallilasta
Unohtunu, samalta ajalta tämä:
Etkapas meneItseasiassa käytin sanaa retro väärässä yhteydessä koska tässähän kyse oli aidosta vanhasta kappaleesta.
Ei jäljittelevästä uudistuotannosta.
Menen puis nyt
Ei suinkaan ole unohtunut, siis tama Careless Whisper . Hyvin ollut soitettuna....ja nyt G. M. laulut vallankin pinnalla...Unohtunu, samalta ajalta tämä:
Hyppäsikö hyytävään jokeen?ei taida kelvata tässä enää edes veronmaksajaksi
*alkaa etsiä kättäpitempää ja suuntaa saunantaa*
Noi maisemat !!
Vois ollakin , vahan saman nakoista kylla...tosin tommonen lumimaara kylla osaa hamatakin...Oisko Kolilta toi?
No mutku huomenna pitäis jaksaa vielä spencen uv-bileet eikä sielu oo vielä täysin eheytynu edellisestäkään. Ei sais kannustaa..mieti tota juttua vasta joskus huomenna - jos silloinkaan, nyt ole ja ela ja nauti !
Ai ni, oliko se niin etta joko ei ollenkaan- tai sitten ihan kaikkitannemullejustnytheti- vaihtoehdot vaan kaytossa ...No mutku huomenna pitäis jaksaa vielä spencen uv-bileet eikä sielu oo vielä täysin eheytynu edellisestäkään. Ei sais kannustaa
Tuo järvi ja tuo kallio niin ei löydy kyllä monesta paikasta samanlaista, veikkaisin että kolilta onVois ollakin , vahan saman nakoista kylla...tosin tommonen lumimaara kylla osaa hamatakin...
No mutku huomenna pitäis jaksaa vielä spencen uv-bileet eikä sielu oo vielä täysin eheytynu edellisestäkään. Ei sais kannustaa
Oon miekin siella kayny mutta siita himpun verran kauemmin aikaa ...Kolilla on kylla kans ihan huikeet maisemat ja siella viihtyy tosi hyvin reippailemassaKävin sielä pari vuotta sitte niin näyttäis tutulta