- no kato kun ma oon uniikki ja ihmeellisen ihuna, monikaan ei oo tammonen kuin maKattinen näkee ääniä ja kuulee värejä
- no kato kun ma oon uniikki ja ihmeellisen ihuna, monikaan ei oo tammonen kuin maKattinen näkee ääniä ja kuulee värejä
Eikä välttis tartte jos on aikasemmin paljon oleskellu kylymässä niin on muodostunut ruskeaa rasvaa ja se alkaa kylmässä palamaan eli muodostamaan lämpöä noin puolessa tunnissa, sen jälkeen onki sama vaikka Borat-uikkareissa vetäis menemään kunhan jalat, pää ja käjet (kukkuu!) ovat suojassa..tosta Mikon Rikoosta tuli muuten mieleen etta ens viikolla voi olla hyvinkin tarvista reteille ihonmyotaisille valjkerrastoille kysyntaa kun se honkii kylmaa ilmaa ja heittaa oikein peruspakkaset kehiin !
Ulos kun menee niin nakyy vain nauravaisen tuikkivat silmat karvahatun ja piiiitkan villahuivin alta
..ai ni, ja multa sita tata powwokasaa
Satais viela lunta niin oi, meilla ois ihunainen talvi kasilla !
Esikoinen varmaan meneekin sitten lahes uikkareissa , tanaankin ulkoili t-paidan kanssa ja jollain ohkasella takilla, mista ihmeesta semmoisen harteillensa loytanytkin ...Eikä välttis tartte jos on aikasemmin paljon oleskellu kylymässä niin on muodostunut ruskeaa rasvaa ja se alkaa kylmässä palamaan eli muodostamaan lämpöä noin puolessa tunnissa, sen jälkeen onki sama vaikka Borat-uikkareissa vetäis menemään kunhan jalat, pää ja käjet (kukkuu!) ovat suojassa
- katos kummaa, kuuntelen just Billy Idolin versiota
..mieti tota juttua vasta joskus huomenna - jos silloinkaan, nyt ole ja ela ja nauti !Ilmaset juomat baaris. Uhka vai mahdollisuus?
Ilmaset juomat baaris. Uhka vai mahdollisuus?
Oohan tässä vähän jopa vieläki retrompi ote- katos kummaa, kuuntelen just Billy Idolin versiota
Ei paskasta ruusua saa millään ilveelläSaako kolmella pullolla prinessaksi?
Mietit huomenna sitte
..kuulostaa kylla aika spookylta*hyrr*...jos nyt yrittaisin ihan nailla perusaisteillani jotenkin parjata taalla...
Mitas TB- hanipoo ?Vuoden viimeisia hetkia vietellaan, mites se olikaan sun lupauksies laita ?
No perkele ko oisin lukenut tän aikasemmin, just kotiuduin vallilastaNo mut mä en puhunukaan siitä, koska en usko et siihen tarttee skumppaa laisinkaan
ps Lähen kohta kallioon, saa lähtee messiin Oon takuulla kivempi ku kaikki kuukkelit yhteensä, ihan ilman viinaaki ja sillee.