Mulla ei enää oo astmaakaanOn toi mun isäntä ihana lähin kävelen käymään kirjastossa ja cittarissa,niin laittoi viestin että et kai oo pyörtynyt, miten hengitys & jaksatko ?
Tiesi että astma on temppuilu ja ollu vaikee hengittää.
Mulla ei enää oo astmaakaanOn toi mun isäntä ihana lähin kävelen käymään kirjastossa ja cittarissa,niin laittoi viestin että et kai oo pyörtynyt, miten hengitys & jaksatko ?
Tiesi että astma on temppuilu ja ollu vaikee hengittää.
HyväMulla ei enää oo astmaakaan
Mää olin ollut jouluna joko tosi kiltti tai sitten riittävän tuhmaPäivää / iltaa murut Mitäs ketjuun kuuluu,jokos on tuhmailtu ?
onko hinttiys jotenki väärin?Et vaan kehtaa myöntää, senki hintti.
Ei oo, itsehän kannatan kaikenlaista hintteyttä voimakkaasti.onko hinttiys jotenki väärin?
Bisse on parempi.onko hinttiys jotenki väärin?
MoiPäivää mussut.
Enemmän valinnanvaraaBisse on parempi.
KylläEnemmän valinnanvaraa
Lue: mahikset rukkasiin tuplaantuu.Enemmän valinnanvaraa
Joo, samaa ö-luokan kastia ku köyhät ja lihansyöjät.no onks hetskut kaikista huonoimpia?
Ei ole.no onks hetskut kaikista huonoimpia?
ahaa, väitätkö sitte että homot on huonompia?Ei ole.
entä jos on köyhä hetero joka syö lihaaJoo, samaa ö-luokan kastia ku köyhät ja lihansyöjät.
En väitä. Riippuu miltä kantilta katsoo. Homosta ei ole iloa naiselle.ahaa, väitätkö sitte että homot on huonompia?
Saunan taakse suoraan, ei siinä muu auta.entä jos on köyhä hetero joka syö lihaa
ei taida olla kaksinen eläjä?
ei taida kelvata tässä enää edes veronmaksajaksiSaunan taakse suoraan, ei siinä muu auta.
Mikä köyhä se sie kuvittelet olevas?ei taida kelvata tässä enää edes veronmaksajaksi
*alkaa etsiä kättäpitempää ja suuntaa saunantaa*
pankin talonmieshän määMikä köyhä se sie kuvittelet olevas?
Kiitos ystävällisyydestäsiMä voin tulla parturoimaan