Okei, sait ylipuhuttua. Putiikki ois vielä tunnin auki, hyvinhän tässä vielä ehtii kerätä hetken voimia et jaksaa kävellä kaikki hurjat 300 metriä...menithan sa jo ? Jos et menny, niin koetas nyt...tolla matkalla et edes saa raitisilmamyrkytystakaan...
Menemenemenemenemenemenemenemene!!
Sillai mä oon suorittanut peruskoulun, lukion ja kolme tutkintoa. Ja katso mihin asti olen päässyt: kuukkeleiden lapsenlikaksiMuun muassa koko opiskeluni on perustunut tälle kannustimelle.
...etta siihen se tunteroinen voi mennakin *kannustavana*Okei, sait ylipuhuttua. Putiikki ois vielä tunnin auki, hyvinhän tässä vielä ehtii kerätä hetken voimia et jaksaa kävellä kaikki hurjat 300 metriä.
Mää en oo huolissani tulevasta työelämästä, oon jo kuullu, nähny ja oppinu, et toimittajat on pääasiassa juoppoja, niin en tiiä tartteeko riman ees olla kauheen korkeellaSillai mä oon suorittanut peruskoulun, lukion ja kolme tutkintoa. Ja katso mihin asti olen päässyt: kuukkeleiden lapsenlikaksi
Sinä mitään nuku kuitenkaan.Ma lahden valumaan kohti unikuvia
..pitaa ruveta tekemaan ryhtiliiketta, jotta arkiaamut olis sujuvia
- hitto, melkein uskon tuohon itekin!
Hyyveli yyteleita, nae kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Mie värkkään juuri tällä hetkellä sitä kaikkien aikojen suurinta, missä on sanoja 5821. Kasassa on jo 5459. Ei paljoa enää puutu .Iltaa Menin sitten kokeilemaan pelata relaatiota, kiukuttaa
Voin vaan kuvitella miten monta kirousta on lentäny tota tehdessä.Mie värkkään juuri tällä hetkellä sitä kaikkien aikojen suurinta, missä on sanoja 5821. Kasassa on jo 5459. Ei paljoa enää puutu .
Jokunen kappaleVoin vaan kuvitella miten monta kirousta on lentäny tota tehdessä.
Humalassa oot tainnut vielä olla ja kuvittelit vaan .Usotteko muuten: puhuin tänään ämpärin kaa kymmenen minuuttia puhelimessa. Eikä tarvinnu tapella yhtään.
Saatoin mä siihen aikaan vielä vähän humalassaki kyl olla Mut puhelimen lokitiedot ei valehtele!Humalassa oot tainnut vielä olla ja kuvittelit vaan .
Joo, ei vapaapäivää kannata nukkua pitkäänHuomenta
Heräsin kuudelta vapaapäivänä.
Väsyttää..
Mulla on töitä viikonloppuna.
Minunki pitäs mennä.Mä meen ny suihkuun
*halaus* Ja jaksuja.Vuoteen omana Työlekuri passitti kotiin,nyt se samparin ketjulunssa yrittää muhun. Enkä oo ees ketjuillu paljoo ja silti yrittää tarttua. Kohta varmaan hourailen täällä yksinäni pillerihumalassa.Pää särkee nokkaa pakottaa ja vilu ja väsy.