The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en löyä sitä gifsiä mutta siitä tulee heti mieleen lispetti = kipittää ystävättären luokse isot munkit iloisesti pomppien ja se ystis on sellanen lyhkäsempi ja lispette painaa pään munkkiensa väliin..joka kerta kun mä sen nään se muistuttaa lispettiä ja minua :D :D :D
 
Aww...tirpanan pirpana jo unikuvilla:love:...ihana touhukas ipanainen taas ihan väsynä ja niin jänskäpänskättynyt kun huomenna on "..äitiii!! Viimeinen virallinen koulupäivä!! Ou mai kaad, miten mie kestän!!! Ja sitten on juhlat ja loma ja joulupukki ja..mulle kyllä tulee kavereita ikävä kun en kaikkia nää..ja opeekin..!!"...

Toi pirpana saa mut ihan hyytelöksi, miten voikaan olla tommonen:love:....
 
Arvatkaas miksi tykkään lähikaupasta.

Tarttin tässänytjust joulukortit lahjaväskyjen kantokahvoihin kiinni.

Valmiiksi reiäillisiä kortteja ei valikoimiin kuulunut, eikä nukkumaluukkuni varustukseen just nyt kuulu rei-itintä. Joten kävin kassaneidolta (olipas kaunis neitokainen) kysymässä.
Hän sanoi, et tässä kassalla ei ole mutta koputas tonne pullopalautusautomaatin viereiseen oveen niin siellä varmasti on.
Ja niin oli.
Hommassa meni melkein minuutti ylimääräistä puolin tai toisin (enkä jäänyt jonoon mennäkseni muualle, kassalla ny vaan ei sattunu olemaan jonoa).

Mä tykkään siitä kun palvelu pelaa.
 
epekillä on niin laaja toi kurssitarjotin, että moni oppilaitos kalpenee hänen rinnalla!:coffee: *on niin rinta rottingilla ku sai jalan epekin oven väliin*

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ei hitto putoilen tääl jo omille jutuille:ROFLMAO:

muoks: mitä työ siinä nauratta, mä oon ihan oikeasti vakuuttunu epekin kursseista!
Myös löytyy talvikoulutuksen peruskurssi.
Paan teijät kaivamaan omat lumikiepit/majat ja ite pötköttelen samaan aikaan hirsimökin saunassa!

Välissä käyn potkimassa kasaan ne teijän hökötykset
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä