The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei maha meikäläisestä olla sun opettajaksi, se olis paremminki päin vastoin

määhän olen siveellinen maalaispoika joka en tiedä mitään noin synnillisistä asioista
Pitääks mun pyytää epekkiä?:barefoot:
pelottaa ees kysyy se on niin järestyksen mies että seison rivissä käsi lipassa lausumassa niitä hiivatin murresanoja aamusta iltaan.:cautious:
 
Pitääks mun pyytää epekkiä?:barefoot:
pelottaa ees kysyy se on niin järestyksen mies että seison rivissä käsi lipassa lausumassa niitä hiivatin murresanoja aamusta iltaan.:cautious:
Ei täysin noin. Ihmiset oppii erillä tavalla,toiset lukemalla, toiset kuuntelemalla ja toiset tekemällä. Opetan sotil.. ihmisiä aina tuon periaatteen mukaisesti. Eli tehdään kaikkea. Ennenkaikkea olen aina siinä vieressä tarvittaessa näyttämässä kädestä pitäen.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei täysin noin. Ihmiset oppii erillä tavalla,toiset lukemalla, toiset kuuntelemalla ja toiset tekemällä. Opetan sotil.. ihmisiä aina tuon periaatteen mukaisesti. Eli tehdään kaikkea. Ennenkaikkea olen aina siinä vieressä tarvittaessa näyttämässä kädestä pitäen.
Oli kyllä niin hyvä myyntipuhe, että valitsen sut opeks, ehottomasti!:love:
Mä kuulun niihin tekemällä oppii -tyttöihin.:barefoot:
 
Ajankohtainen ja ihku piisi!:love:
Jotain muuta vaihteeks ku joulumusaa, vaikka ihkuu on sekin!


AINII ihkusta tuli mieleen:
Missä on Ihkupeijpe??? Onko millon viimeks näyny??
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
aloin tossa miettimään, että tuleekohan mulle enää ikinä sellasia jouluja että vois olla aidosti onnellinen? ei tarttis olla murheellinen vaan vois olla perhoset masussa ja kihistä pukin sylissä onnellisena ja ja posket punasina vaan hymyillä?:barefoot::love:
*halaaruttaan*

Kuulepas nyt pikkunen siella *silittaa ja paijaa*...elapa mieti liikoja kun tossa on vain yksi oikea ja ainut vastaus ja vaihtoehto :)

Tulee :love:!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä