Seinässä vai katossa? Onko katto ontelolaatoista vai levyäIso kupla katon rajassa.
Seinässä vai katossa? Onko katto ontelolaatoista vai levyäIso kupla katon rajassa.
Naapurin veet tulee sun kämppäänIso kupla katon rajassa.
No mutku meitsöri etuilee!Eipäs nyt nahistella.
Mä oon syytönEipäs nyt nahistella.
Katossa ja seinässä, tää on kerrostalo. Asun kakkosessa. Kai se on sementtiä.Seinässä vai katossa? Onko katto ontelolaatoista vai levyä
Mee hyvä nainen pissalleIso kupla otassa.
Sä et oo ikinä syytön siihen mitä tässä ketjussa tapahtuuMä oon syytön
EnNo mutku meitsöri etuilee!
Et viittis hakee vasaraa ja hakata siihen seinään reikää ja tuu sitten kertoo Majurille mitä materiaalia sieltä alta löytyi?Seinässä, tää on kerrostalo. Asun kakkosessa. Kai se on sementtiä.
Varmasti etuilit, kippasit mut pöpelikköön rollaattorin kanssa kun kiilasit mun pienille varpaille...minä näin!!
TottakaiEt viittis hakee vasaraa ja hakata siihen seinään reikää ja tuu sitten kertoo Majurille mitä materiaalia sieltä alta löytyi?
Ontelolaatta oletan, joten siellä on ilmeisesti kosteutta, joka on kostuttanu "vetonit" tasoitteen, joka ollessaan pitkään kosteana tai märkänä haisee ihan raadoltaKatossa ja seinässä, tää on kerrostalo. Asun kakkosessa. Kai se on sementtiä.
Niinkö luuletSä et oo ikinä syytön siihen mitä tässä ketjussa tapahtuu
tunnustan että oon tuhmailluJos ette ole kiltisti..
Mä yritän rauhotella tilannetta mutku toi mies hannaa vastaan *sopottaa korvaan ja antaa suukon poskelle* Piiskaa majuria, älä mua *jatkaa sopottamista kiireellä ja antaa toisen suukon*Jos ette ole kiltisti..
Mutku, Ellu härnää ja haluaa turvavöihin taasJos ette ole kiltisti..
OkOntelolaatta oletan, joten siellä on ilmeisesti kosteutta, joka on kostuttanu "vetonit" tasoitteen, joka ollessaan pitkään kosteana tai märkänä haisee ihan raadolta
Päivää,halaus.Toivottavasti helpottaa ja huoltokin tuli hoitamaan hommansa.Vittu
Päähän ja selkään koskee. Eikä huolto ole vieläkään käynyt kämpillä hoitamassa yhtä juttua.
Ja päivää.
Aloitan sinusta. Sun jälkeen ellu ja majuri.tunnustan että oon tuhmaillu
Mutku en ees härnää, kohta on joulu ja mä olen ihan hirmu kiltti *kehrää posket punaisina Boobsin sylissä* Majuri on se joka vänkää!!!!Mutku, Ellu härnää ja haluaa turvavöihin taas