Ota kuppi kaffetta ja rentoudu, pusVittu
Päähän ja selkään koskee. Eikä huolto ole vieläkään käynyt kämpillä hoitamassa yhtä juttua.
Ja päivää.
Miten voin rentoutua kun täällä on kitkerä paha haju? Tulee keittiöstä.Ota kuppi kaffetta ja rentoudu, pus
Maanantai.
Muuta en sano.
..paitti etta onneksi on jo sujuvasti paremmalla puolella*huoh*
Ai ni ...muimui ja tappivanukasta
joo onneks tää pvä on pian ohi, ollut aika matalalentoinen ja surullinen...mutku minkäs sille mahtaa
Maanantai.
Muuta en sano.
..paitti etta onneksi on jo sujuvasti paremmalla puolella*huoh*
Ai ni ...muimui ja paivaa
Mikä siellä keittiössä haisee?Miten voin rentoutua kun täällä on kitkerä paha haju? Tulee keittiöstä.
Miten voin rentoutua kun täällä on kitkerä paha haju? Tulee keittiöstä.
Mä kysyin joNo, mistä se haju tulee?
Niin minäkinMä kysyin jo
No ei etes sitakaan eli kurjuudenmaksimointipaivanhapatus!!!*ufopaakkonen*....
no höh..johan on hanurista tommonenTaitaa olla vettä seinän ja maalin välissä. Huomenna soitan uudestaan. Ilmoitin tuosta pari viikkoa sitten.
Mutku mä kysyin ensiksNiin minäkin
Miten se ilmenee, onko kupruilua vai onko pehmee ja kosteaTaitaa olla vettä seinän ja maalin välissä. Huomenna soitan uudestaan. Ilmoitin tuosta pari viikkoa sitten.
Iso kupla katon rajassa.Miten se ilmenee, onko kupruilua vai onko pehmee ja kostea
ahaMutku mä kysyin ensiks
Awww...miksi surullinen*halaaruttaa lampimasti ja paijaa pienta*?joo onneks tää pvä on pian ohi, ollut aika matalalentoinen ja surullinen...mutku minkäs sille mahtaa
Mutta edistystä eiliseen sen verran, että söin tänään aamupalan äsken, enkä suinkaan seitsemän jälkeen niinkuin eilen