The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.
Asioita hoideltu ja kahvikiintiö täynnä.
Ilmaiskirjasaaliina Juha Nummisen kootut pakinat ja Minä, keski- ikäinen mies. Sekä Pekka Ervastin IrakGate.

Mut aamu alkoi suru- uutisella.
Päivän Hesarissa oli yläasteen ja lukion englanninopettajani muistokirjoitus. Lämmöllä häntä muistan. Noin upeat ihmiset ovat todella harvinaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Heeei, ja terveisiä täältä jostain.

On pää mennä pyörälle kun kaupassa on herkkusapuskaa puoli-ilmaiseksi! Hirvimakkaraa, peuramakkaraa, poromakkaraa, tuoreena ja metvurstityylisenä. Ja vaiks mitä smetanapohjaisia salaatteja valmiina, eipä tarvitse hirmusti joulupöydän eteen nähdä tällä kertaa vaivaa.

Laivalla sen sijaan kaikki oli kalliimpaa kuin maissa, sieltä ei pidä ostaa mitään.

Vähän on kyl tylsää välillä. Mä kun en oikein oo lapsen kanssa leikkivää sorttia...
 
Rankkaa olla lapsi ensimmäisessä maailmassa.

Kersa on täs kohta viikon verran kieltäytyny syömästä pöydällä vapaasti tarjolla olevia Dumleja, koska ne jää inhottavasti hampaisiin kiinni eikä maistu hyvältä. Mä söin sit viimeset tänään, niin hitto mikä poru alko, kun "on ihan epäreilua, etten mä saanut yhtään jälkiruoaksi."

So sad.
 


Maanantai.
Muuta en sano.
..paitti etta onneksi on jo sujuvasti paremmalla puolella*huoh*

Ai ni :barefoot:...muimui ja paivaa :)
joo onneks tää pvä on pian ohi, ollut aika matalalentoinen ja surullinen...mutku minkäs sille mahtaa:unsure::notworthy:

Mutta edistystä eiliseen sen verran, että söin tänään aamupalan äsken, enkä suinkaan seitsemän jälkeen niinkuin eilen(y)
 
joo onneks tää pvä on pian ohi, ollut aika matalalentoinen ja surullinen...mutku minkäs sille mahtaa:unsure::notworthy:

Mutta edistystä eiliseen sen verran, että söin tänään aamupalan äsken, enkä suinkaan seitsemän jälkeen niinkuin eilen(y)
Awww...miksi surullinen*halaaruttaa lampimasti ja paijaa pienta*?

Surupusero on toisinaan ihan ookoo, siina on sen oman aikansa hyvakin olla mutta viela parempi on silloin kun sen riipii paaltansa ja viskoo kauimpaiseen nurkkaan polyyttymaan :)...ja laittaa isostipaljosti makeemman paidan paallensa :sneaky::D...

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä