Perjantain tiskoteekki!

Mc rastiruutuun
siis mä elin monta viikko tossa syksyllä et koko maailma vihaa mua kärsin napeolon syndroomasta ku meni liian lujaa ja sit olo olikin kuin hitlerillä perikadossa ei ollu iloo moneen kuukauteen ja häpeän tunne oli suuri ku mokassin baariillassa ja haukuin yhtä naista kusipääksi kun se lupas laittaa yhen biisin soimaan ja istten se ei laittanukkaan sitä soimaan ja sit luulin et tost mokasta ja siitä et en mennyt tapaamaan naista kun en jotenkin uskaltanut live tapaamiseen kun on tosi plajon tunteita ja sit kehitteli et tälläin henkisesti netissä on hyvä ja turvallinen olo selityshän tää on
mut nyt on kivoi biisei ja sydän taas saa vähän nauraakkin :)
 
vierailija

nimpä valhe tuudittaa rehellissyys herättää on kiva päästä niistä turhista kuvitelmsita eroon koska se on vaan valhetta vaik ei se oo aina helppoo olla rehellinen kun se sitten on tosikkomaisuutta mut siellä on iloo ja sit voi tehä rolileikkei esim sopii et tänään ollaan vaik tälläin niin sitten se on rehellsitä leikkii ja sit sitä ei tarvii meittii et valhtelis kun se valhe erkaannuttaa
 
Mc rastiruutuun
huomasin et olit poissa sydämessä ja sorruin arvosteluun mitä ennen tehnyt en sun kaa olin täysi tietämättämäni nyt puolikkaanaa meen vaan ilo tunnen mut ei se osama kun sä oisit vieressä sorruin väärään tyttöseen kun olin sekopäismilillään ja vaik kaikki merkit oli ruletti pöydäs samat panostin rosvo sektorille kuin hölmö apinan poikanen. toivotan aina kaikkee hyvää sulle en oo yksinäinen vaan se tunne on se et kun nään ees on iloa ja sillon ei kävele yksin miks vittu taas mun sydän tuntee hyvää ja on suht hyvä olla laitat ruokaa joulupukin hattu pääs ja tää on se mun sekopuoleni sit on arki ja realismi joka luo turvan jos se kelpaa nii tällänen mä kaikkineni oon mä en saa valehedella ja mun on aina pyrittävä sanomaan asiat niinkuin ne tunteissa on tai sillon valhtelen omilel tunteilleni ja en elä oo säkin sellanen kiperät paikat ja kyssärit ne pitää mielen skarppina mut on kiva aian vähän välillä sekkookkin :)
 
Mc rastiruutuun
sen verta vastaan maailam kyssäreihin luin et kun aivan sama ihmetteli et mistä ne saa piiritettyyn kaupunkiin virtaa niin ehkä heillä oli agregaattori se toimii bensalla ja sit tuli mieleen et miks sellasta kännyy ei viellä oo keksitty joka lautautuu aurinkoenergialla ku esim mulla oli koulussa laskin joka toimi oliko sillai net valolla syttyi siinö yläkulmassa oli kuiteskin se virran lähde niin miks sellasta ei luoda kännyyn loppuis se low batteru akun vitutus jos se siinä povi taskussa latais tai jollain pidikkeellä?
 

Yhteistyössä