Perjantain tiskoteekki!

vierailija
:love::love::love::love::love::love::love:
]
niin alko liian tarkaan ettiin merkityksii joka sanoista jakikki alko liitty kaikkeen jos niin halus mut siitä se sekoominen lähti. nyt vaan valittava tunteet enywais ku sydän pysyy kepeänä toisella tapaa se pysyy tyhjänä möykkynä kumman tien sit valitsee eihän tolla toisella tapaa elä eess ja sydän näkee kauneutta vaikka ollaankin kimpassa yhtä soppaa välillä sydämmen ja aivon liitos huh ku balnsisa pysyy ni avot :D

tänään tulee yks merkittävimmistä leffoista itelle jsota saa paljon voimaa braveheart äkkii sippii dippii ja limuu niin saakn kirjain yhdistelmän real life lsd ..
 
vierailija

hemmetti sitä eli niin diipisti sitä satuu et unohti et todellisuus näyttää viel toiselta ongelmineen ja siinä sadussa unohtu vaan se prinessa sinne todellisuuteen joka istten särki senkin unen ja vain harhan .

tänään itte asiassa luin aku ankkaa ja siinä oli hyvä kun ne uni kuvat halusi pästä todellisuuteen eihän mikään maistu jos kaikki on täydellistä.

ja ihmisten kaa juttelu on kivaa ihan millasta tahansa ei käänny sisäänpän kun silloin alkaa tulla itseään täyteen
 
vierailija
itte asiassa tossa elenan yhessä biisissä oli hyvä sana ja miten itte aloin miettiin ujoutta niin just ku alkaa jättään sanoi mitä oikeesti mielen päällä se ujouttaa enemmän ainakin ittee ja sit alkaa eriytyminen ja tää toimii itellä josksu tarvii vaan omaa iakaa hetken erossa kaikesta ja mitä rakastaa paljon o njuur ise kirjoittaminen pääsee niistä ajatuksista helpoimmin eroon jotkut sekasia jotkut normaalei juttui ah alkaa taas maistuu paremmalta tää elämä ainakin tänään nautin siit ja haen viellä limun leffaa varten :)..
 
vierailija
sen verta tohon uhmaan tosa tekstissä tiiän mikä mut sai iskettyy maanpinalle oli et kompastuin ylimielisyyteen ja sellaseen et en keskittyny mihkään ja kaikki jäi puoli tiehen laiskuuden ja siihen krioukseen jumahdin..

mut se ikävä ja hyvä tunne tuli kun tyby soitti mummoltaan ja kysy mitä oo ntänään tehnyt ja sellasta juteltiin ja sano et on ikävä siinä on yks jota mulla on ikävä ja juu en oo viel parhaas kondikses et askel kerrallaan pitää mennä.

se et mä aloin vältteleen muuten erimielisii koska ne jotenkin sotki mun sitä maailmaa ja en enään kuunnellu ketään se oli se mun murskajainen ja ihan hyvä niinkin :).

mut nyt leffaa kohta liata vaan hyvää musaa sssss
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
mä perkules unohdin musa terapian vaikuttamisen ja sillon samalla puhumisen moent kehu osastolla et oli hyvää musaa ja itte asiassa sillon meillä oli hetki kotosta olla pelattiin vaan korttii ja oltiin enmpi vähempi auki siin kaikki
 
vierailija sssss
:):)
sen verta tohon uhmaan tosa tekstissä tiiän mikä mut sai iskettyy maanpinalle oli et kompastuin ylimielisyyteen ja sellaseen et en keskittyny mihkään ja kaikki jäi puoli tiehen laiskuuden ja siihen krioukseen jumahdin..

mut se ikävä ja hyvä tunne tuli kun tyby soitti mummoltaan ja kysy mitä oo ntänään tehnyt ja sellasta juteltiin ja sano et on ikävä siinä on yks jota mulla on ikävä ja juu en oo viel parhaas kondikses et askel kerrallaan pitää mennä.

se et mä aloin vältteleen muuten erimielisii koska ne jotenkin sotki mun sitä maailmaa ja en enään kuunnellu ketään se oli se mun murskajainen ja ihan hyvä niinkin :).

mut nyt leffaa kohta liata vaan hyvää musaa sssss
 

Yhteistyössä